Sv: Spiller voksne som har barn tv-spill/dataspill
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Ikke så mye voldelig som amoralsk (og realistisk), vil jeg si. Mer som Sopranos, liksom.
"Sånne spill" som i "voldelige spill" eller "dataspill i det hele tatt"? Jeg synes ikke forholdet mellom "spill" og "spill med vold" er så annerledes enn forholdet mellom "film" og "film med vold", og jeg liker mange filmer (og spill) med vold i, hvis de ellers er bra. Men det er ikke noe for barn, det er det ikke.
Jeg mente voldelige spill ja. Nå er jeg ikke særlig glad i andre spill heller, men jeg kan forstå at andre finner dem underholdende. De voldelige og amoralske for den saks skyld, skjønner jeg ikke at noen liker. Rett og slett.
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Går ut fra at du ikke liker actionfilmer heller? Og i hvertfall ikke filmer som Gudfaren eller serier som Sopranos? Eller er det bare fordi det er et SPILL du ikke skjønner hvorfor noen liker det? Hva er forskjellen? At man selv står for noe av handlingen?
Nå var ikke den til meg, men jeg svarer nå allikevel. Actionfilmer er så mangt, det kan være mye morsomt der, men filmer som Gudfaren er så kjedelige at jeg heller vil sortere underbuksene mine enn å se på. Sopranos kjenner jeg ikke.