Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du campinglivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 15:31   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er et luksusdyr og liker ikke å ligge vondt og klamt, uten tilgang på rennende vann uten å måtte forflytte meg x antall hundremetere.

Jeg vil helst dusje hver morgen også.

Okei, jeg skal være enda vanskeligere: Jeg vil ha STOR dusj der jeg har plass til alle greiene mine og kan snu meg og bøye meg uten å stange i noen vegger. Dusjforheng vil jeg ikke ha, det klistrer seg til kroppen, men noe må stenge for at vannet skal renne utover gulvet og klisse til. Og så vil jeg ha dusjen privat.

Det er mange fordommer mot campinglivet. Noen stemmer andre stemmer ikke. Jeg er normalt et luksusdyr feriemessig, men etter å ha svelget en stor kamel og kjøpt campingvogn må jeg si at jeg er overrasket over hvor annerledes det er sammenlignet med hva jeg trodde. Nå skal det sies at vi har en stor og ny campingvogn da, det har selvsagt noe å si.

Vi har varmtvannstank og rennende varmtvann både på kjøkken og bad i campingvogna. På badet har vi god plass til å dusje, jeg kan dusje der hver morgen om jeg vil, dog med noe mer puslete dusjstråle enn det jeg er vant til. Helt privat. Poden har eget soverom, det har vi også. Med en tykk og god overmadrass på senga, blir den helt fin å sove i. Jeg bruker fellesanlegget lite, iallefall på vinteren. Toalettet i vogna fungerer overraskende bra for en fisefin frue. Det er klart at det ikke blir samme luksus som ved å leie en stor og fin hytte, men det er mange fordeler også. Vi har kaldt kjøleskap og fryser når vi kommer på vogna, det blir mye mindre pakking. Alt fra baderomsprodukter til bleier og knekkebrød står klart. Den største bakdelen jeg ser er at man gjerne bor litt for tett, men det varierer ganske mye fra plass til plass. Der hvor vi bor er det vakthold fra kl. 23 som visstnok slår hardt ned på alle forsøk på fest og støy.

På tross av alt skryt så må jeg ærlig innrømme at vi bruker campingvogna alt for lite, i forhold til hva det koster å ha den. Vi får se an etterhvert om den er kommet for å bli, eller om den selges.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.