Sv: Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
OK. Jeg har ikke det inntrykket, og akkurat i saken om lærernes arbeidstid, har jeg ikke fått med meg at den ene siden er mer politisk korrekt enn det andre.
Politisk korrekt var nok ikkje det beste ordet å bruka? Eg kjenner eg slit litt med å gjera meg forstått, og kanskje er eg ikkje heilt einig med meg sjølv heller alltd. Men, hovudpoenget mitt er at me må vera varsomme med å "knebla" kvarandre.
Eg har trua på å bakka kvarandre opp, stå saman og gjerne "oppdra" kvarandre litt. Men å rakka ned på kvarandre har eg ikkje trua på.
Det må vera lov å seia at læraranes sin arbeidsavtale har blitt verre sidan KS overtok, og no er i ferd med å opna for ein uholdbar arbeidssituasjon - utan at det er syting.
Eg har ikkje tenkt å syta - for eg syns ikkje synd på meg sjølv. Men aldri om eg kjem til å finna meg i ein arbeidsavtale som ikkje skapar rom for at eg kan gjera jobben min profesjonelt og godt. Og det nyttar ikkje koma i ettertid å protestera.
(trur kanskje eg spora av litt der ja, men det er godt det er rom for frisk diskusjon her i tråden)