Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-12, 11:17   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jepp,tenåringer gjør mye rart, (Egentlig gjør vi jo alle det, men...) så de kan finne på å lyve om overgrep/seksuelle forhold som ikke har funnet sted, både i forhold til jevnaldrende og voksne. Fordi jeg har noen erfaringer med dette, (som ikke går på meg personlig, for all del) var jeg ikke med i det førte hylekoret mot Øygard, det må jeg innrømme. Da overnattingsturene kom opp, tenkte jeg med en gang at mannen måtte ha dårlig dømmekraft, og nå med Skype-bloggen og det hele, er det vel hevet over tvil at jenta ikke dikter ting opp og at mannen er en gris som har utnyttet sin posisjon som en "farsfigur" for henne på det groveste. Jeg blir regelrett kvalm, og lurer på om han i fullt alvor mener at han er mindre skyldig fordi "hun begynte" eller hva det nå er han sier. Alle som har hatt nær kontakt med tenåringer vet at issues de har kan få utslag i mange former for uheldig atferd. Rusproblematikk, dårlige skoleresultater, vold og altså utageredene sexuell atferd. Som en voksen som er vitne til at barn "legger opp til" samtaler eller handlinger av seksuell art, har man et ansvar for å hjelpe, ikke utnytte situasjonen. Jeg har selv meldt fra til helsesøster på skolen når jeg har mindreårige elever som jeg synes spiller på sex (eller hva man nå skal kalle det) i for stor grad, nettopp fordi jeg vet at de er så utrolig lette bytter for idioter som Øygard.
Og så fatter jeg ikke at kona støtter han. Virkelig ikke.

rine er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.