Sv: Jåling for amatører
Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.
Jeg hadde som nyttårsforsett i 2008 å bruke mer neglelakk. Etter det har det gått slag i slag. (Så du må være litt forsiktig, du kan bli hektet. ) Jeg har til og med begynt å bruke pudder og rouge i spesielle anledninger. Men altså, tilbake til neglelakk - det er kanskje noe en jåleamatør kan prøve seg på?
Jeg husker fortsatt hvor mye jeg bannet da jeg hadde på neglelakk før jeg giftet meg. Det er nærmere fire år siden. 
Men tanken er tenkt. Særlig siden Salt og andre viser frem den ene steampunk-neglelakken etter den andre. 
Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.
Etter å ha hørt mye positivt om REN-produktene kunne jeg tenke meg å prøve dem når jeg har brukt opp det jeg har. Hvor selges de, og hva koster prøvepakke?
Jeg napper eller vokser forresten brynene i hudpleiesalong, og har aldri opplevd å få tynne bryn. De beholder sin naturlige form, og får en renere kant.
Jeg kjøpte min på Vitusapotek, kosta 199. Det syns jeg er helt overkommelig for å sjekke om det funker for meg.
For min del tror jeg ikke det funker noe særlig å ta brynene hos noen andre. Det blir litt som å stadig skulle klippe panneluggen, for det koster jo nesten ingenting å holde det ved like hos frisør. Det har jeg hatt ambisjoner om mange ganger, men blir det gjort? Jeg går til frisøren 1-2 ganger i året. Så sjelden går det ikke an å ta øyenbryn.