|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Epstein og Mette MaritEnig med Filifjonka. Men dette føyer seg liksom bare inn i rekka. Men bra at det blir belyst.
|
|
|
#22 |
|
ctrl+z
|
Sv: Epstein og Mette Marit
Nei?
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : I går kl 14:55. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg forventer mer av Kronprinsessen enn mannen i gata fordi det er jobben hennes å representere Norge. Jeg er ikke overrasket, men absolutt forarget. Ikke mer over henne enn Brende, Toje og Jagland, men syns ikke det er forenelig med jobben hun får sykt mye penger for å gjøre.
|
|
|
#24 |
|
heimføing
|
Sv: Epstein og Mette MaritDet er skikkelig pinlig å lese de meldingene som kronprinsessen har sendt. Puteflaut. Ser ut som meldinger mellom noen som kjenner hverandre svært godt, og ihvertfall ikke som meldinger man sender til en man ikke er gift med, når man er gift.
Tenker at selv om de har rådgivere etc så er det ikke sikkert de følger rådene. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Introvert optimist
|
Helt enig!
|
|
|
#26 |
|
rakkarpus
|
Men politikere brøy seg jo heller ikke om Epsteins fortid; Brende og Jagland?
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Akkurat dette.
|
|
|
|
#29 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Epstein og Mette MaritVev, salmer, bursdagsgudstjenester og boktog lurer ikke meg. Til å være ekstreeeemt glad i litteratur, har det ikke smittet veldig over på formuleringsevne, må jeg si. Fint at hennes indre moralske kompass kommer frem. Minnes hun hadde stor forståelse over tidsklemme, for det hadde de også. Hun er i så fall på mange fjonge turer rundtom, uten barn.
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Enig med deg. Det er svært pinlig.
|
|
|
#31 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Veldig enig i det siste der.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Epstein og Mette MaritJeg synes heller ikke at MM skal kastets under bussen alene, men synes samtidig dette bare føyer seg i rekken av veldig mange ting som hun har dummet seg ut med. Jeg synes ikke det er helt det samme om en fremtidig dronning har mange svin på skogen i forhold til en eller annen kjendis. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Det jeg mener, er at jeg syns det er påtagelig stille fra resten av kongehuset. Som meg mener også må ta skyld her. Både kongen og kronprinsen. Storpolitisk syns jeg Brende og Jagland er mye verre. Moralsk er de på bærtur hele gjengen.
|
|
|
#34 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg synes det er dødspinlig, flaut, vitner om helt ekstremt dårlig dømmekraft, og bekrefter min overbevisning om at monarkiet bør avskaffes. Før alle skandalene rundt kongehuset, var det ut fra at prinsipp om at jeg ikke synes at noen som helst skal fødes inn i roller som innebærer både ekstreme privillergier, men også et liv på utstilling i et slags gullbur, uten de samme menneskerettighetene vi andre har, feks retten til privatliv.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : I går kl 19:47. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Epstein og Mette MaritOg så må jeg legge til at det hjelper ikke hvor gode rådgivere man har - man må lytte til rådene man får fra rådgiverne sine. De kan ikke overstyre avgjørelsene de kongelige tar, og den som evt skulle ha satt ned foten her, må være kongen, han er jo sjefen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Epstein og Mette MaritSelv om jeg synes MM har tatt en del snodige valg opp gjennom så synes jeg veldig synd på henne også. Det er som det nevnes over her, veldig mye i livet hennes akkurat nå. Dette var antakelig det siste hun trengte. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Unik
Sv: Epstein og Mette MaritJeg må innrømme at jeg bare himler over tanken på at jeg, om jeg møter henne, må kalle henne «kongelig høyhet», fordi hun liksom er hevet over meg. Og flaggdag på bursdag, fordi hun er en så fjong og viktig person. Jezzus. Hvem vil ta med barna sine med flagg for å hylle henne? Skal hun ta flere viktige samtaler på en scene der hun snakker om hvor super mor hun har vært? Sånn innimellom pedofil omgangskrets.
|
|
|
#38 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg er enig med Darth. All denne hatingen syns jeg man kan stappe et visst sted. Jeg er slett ikke sikker på at alle som i denne tråden sitter på sin høye hest og dømmer MM og andre nord og ned, ville vært så mye mer fantastisk om de selv var i tilsvarende situasjon.
|
|
|
#39 |
|
Unik
Sv: Epstein og Mette MaritNå er det jo slik da, at vi alle står fritt til å mene noe om makteliten i eget land, og hvorvidt de er vår tillit verdig. Noe som er grunnen til at de bør holde sin sti ren. Og som ikke minst er grunnen til at monarki som styreform burde vært avskaffet for lengst.
|
|
|
#40 |
|
Introvert optimist
|
Enig i det og det er like forkastelig, men trådtittelen var om MM og Epstein. Jeg regner med at politikerne får sitt pass påskrevet et annet sted.
|
![]() |
|
|