Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

NRK Valkyrien: lokasjoner?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-17, 12:18   #101
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hvordan kan dere som bor i Oslo skrive her når dere har mistet strømmen og alt? Sitter dere i bunkersen med nødaggregat?

Det er ikke tilfeldig at jeg har bosatt meg ved siden av en liten elv altså. Man lager jo sin egen strøm? Gjør ikke alle det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 11:34   #102
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Grunnen til at hun ble kjørt til sykehuset og ikke legevakten var vel at hun hadde på seg en kjortel med sykehuset trykt på?

Og Snuten Per reagerte jo med en gang han så Leif i politiuniform, vel? Han fulgte jo etter Leif, gjorde han ikke?

Det som virkelig ER problematisk, er at hun løper rundt 3 dager etter å ha ligger i koma. Vi snakker måneder med rehab, altså. Og dette ebolaviruset som plutselig ble helt usmittsomt etter at Ravn hadde overlevd? De kunne i det minste løpt hysterisk rundt og desinfisert stedet.

Det jeg synes er vanskelig å graspe, er Leifs motivasjon for selve klinikken. Jeg skjønner noiaen og dommedagsforberedelsene, men hvorfor er det viktig å ha akkurat klinikken? Er det bare need to belong?

Motivasjonen er vel så enkel som at det er mye penger i det?

Edit: Litt etter alle andre her ja..

Gammel 08-02-17, 12:07   #103
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også bare tenkt på det som økonomisk motivasjon. Og så har jeg lurt på om Laila Goodys legekarakter med vilje gjorde den forvirrede Vilma tilgjengelig for Ravn da hun forlot henne på sykehuset.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 13:07   #104
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som Mavericks synes jeg det er noen brister her og der, men jeg liker serien og det at den er litt crazy. Synes de fleste spiller ganske bra også, "Leif" er suveren, mens hun "Siv" ikke er fullt så overbevisende.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 13:32   #105
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Som Mavericks synes jeg det er noen brister her og der, men jeg liker serien og det at den er litt crazy. Synes de fleste spiller ganske bra også, "Leif" er suveren, mens hun "Siv" ikke er fullt så overbevisende.

Enig i det. Jeg er heller ikke helt sikker på hva jeg synes om "Vilma", men både "Ravn" og "Theo" gjør det godt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 14:07   #106
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Siv er tragisk. I en anmeldelse såg eg faktisk at det sto noko om katastrofale skodespelarskills blant ei av birollene. Det MÅ ha vore henne!

Gammel 08-02-17, 14:13   #107
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker at det er så kreisibanana at man ikke kan ta det særlig seriøst, men irriterer meg likevel grønn over enkelthendelser. Som at Laila Goody-legen ber Ravn om å dra hjem og hvile når han tropper opp på sykehuset med alle symptomer på dødelig blødende feber.

Gammel 08-02-17, 14:15   #108
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg liker at det er så kreisibanana at man ikke kan ta det særlig seriøst, men irriterer meg likevel grønn over enkelthendelser. Som at Laila Goody-legen ber Ravn om å dra hjem og hvile når han tropper opp på sykehuset med alle symptomer på dødelig blødende feber.

Haha, ja. Og det rett etter at hun har behandlet en med den samme, sjeldne, smittsomme sykdommen.

Gammel 08-02-17, 14:19   #109
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det kan finnes leger som ikke er så flinke i jobben sin er jo ikke helt urealistisk.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 14:26   #110
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Poeng.

Gammel 09-02-17, 17:30   #111
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg så nest siste episode i går kveld, og lurer nå på dette:

Kan det være at det som egentlig har skjedd er at noen funderte på lekre locations, kom på Valkyrien, og så lagde de en ganske gøy pitch om en litt spesiell prepper som lager bunkers der da, "hahahaaa, hva om han lager et helt SJUKEHUS der nede!", "Ja, drittøft!" "ja, og så lager vi bare en story ut av det da...", og så har man kanskje glemt bittelite grann å fokusere på å lage en god, altså NRK-god, historie? KAN det være det som har skjedd?

Sist redigert av Maverick : 09-02-17 kl 17:35.
Gammel 09-02-17, 17:33   #112
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nåh, jeg synes jo at nettopp den litt kreisi handlingen var deilig befriende. Jeg digger Leif!

Er det bare sju episoder?

Gammel 09-02-17, 17:35   #113
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nåh, jeg synes jo at nettopp den litt kreisi handlingen var deilig befriende. Jeg digger Leif!

Er det bare sju episoder?

Nei, åtte, tror jeg? Og Leif-delen av det synes jeg er helt suveren. Ikke like sikker på sykehusopplegget og legene.

Gammel 12-02-17, 23:27   #114
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Det er virkelig ingenting som henger på greip, og jeg liker det.

Leif og Teo var helt strålende i siste episode. Og Varg.

Det ligger vel an til en sesong til med såpass mye hengende i løse luften?

Gammel 12-02-17, 23:30   #115
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Hvem er Varg?

Jeg likte siste episode. Veldig sansen for Leif.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 23:30   #116
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også Leif var strålende. Og Teo! Utrolig bra.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 23:36   #117
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hvem er Varg?

Jeg likte siste episode. Veldig sansen for Leif.

Sven Nordin

Gammel 12-02-17, 23:39   #118
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Til de det måtte gjelde vil jeg forresten bare få sagt at jeg stiller mitt sunnmørske hjem disponibelt hvis (NÅR! Hilsen Leif) hovedstaden skulle oppleve en slik krise. Jeg er virkelig sjokkert over hvordan landet ellers sviktet Oslo.

Gammel 12-02-17, 23:40   #119
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Sven Nordin

Ravn mener du vel?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 23:41   #120
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fått sett slutten av siste episode nå. Fikk ikke sett hele direkte. Leif ble jo helt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.