|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?
Det er ikke tilfeldig at jeg har bosatt meg ved siden av en liten elv altså. Man lager jo sin egen strøm? Gjør ikke alle det? |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Kakemonster
|
Motivasjonen er vel så enkel som at det er mye penger i det?
|
|
|
|
#103 |
|
intro
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Jeg har også bare tenkt på det som økonomisk motivasjon. Og så har jeg lurt på om Laila Goodys legekarakter med vilje gjorde den forvirrede Vilma tilgjengelig for Ravn da hun forlot henne på sykehuset.
|
|
|
|
#104 |
|
Erfaren nok
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Som Mavericks synes jeg det er noen brister her og der, men jeg liker serien og det at den er litt crazy. Synes de fleste spiller ganske bra også, "Leif" er suveren, mens hun "Siv" ikke er fullt så overbevisende.
|
|
|
#105 |
|
intro
|
Enig i det. Jeg er heller ikke helt sikker på hva jeg synes om "Vilma", men både "Ravn" og "Theo" gjør det godt.
|
|
|
|
#106 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siv er tragisk. I en anmeldelse såg eg faktisk at det sto noko om katastrofale skodespelarskills blant ei av birollene. Det MÅ ha vore henne!
|
|
|
|
#107 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Jeg liker at det er så kreisibanana at man ikke kan ta det særlig seriøst, men irriterer meg likevel grønn over enkelthendelser. Som at Laila Goody-legen ber Ravn om å dra hjem og hvile når han tropper opp på sykehuset med alle symptomer på dødelig blødende feber.
|
|
|
#108 |
|
|
Haha, ja. Og det rett etter at hun har behandlet en med den samme, sjeldne, smittsomme sykdommen. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?At det kan finnes leger som ikke er så flinke i jobben sin er jo ikke helt urealistisk.
|
|
|
#111 |
|
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Jeg så nest siste episode i går kveld, og lurer nå på dette: Sist redigert av Maverick : 09-02-17 kl 17:35. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
Nei, åtte, tror jeg? Og Leif-delen av det synes jeg er helt suveren. Ikke like sikker på sykehusopplegget og legene. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
koko
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Det er virkelig ingenting som henger på greip, og jeg liker det.
|
|
|
#115 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Hvem er Varg? |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Jeg synes også Leif var strålende. Og Teo!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#118 |
|
koko
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Til de det måtte gjelde vil jeg forresten bare få sagt at jeg stiller mitt sunnmørske hjem disponibelt hvis (NÅR! Hilsen Leif) hovedstaden skulle oppleve en slik krise. Jeg er virkelig sjokkert over hvordan landet ellers sviktet Oslo.
|
|
|
#120 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Fått sett slutten av siste episode nå. Fikk ikke sett hele direkte. Leif ble jo helt. |
|
|
|
![]() |
|
|