|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#482 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg har en (to faktisk) kranglete hæl og fysioterapeuten jeg var hos i dag, og som mente jeg måtte ha innleggsåler, "nektet" meg å bruke Nikes.
![]() |
#483 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?
Det er min tro også.
![]() |
#484 |
Glamorøs
|
Nettopp. Selv om det finnes skomerker og stiler som jeg ikke liker veldig godt, men som kan være helt kule på andre. Jeg har aldri tenkt "Yikes!!" Eller "Præhæhæ, kjerring!" om folk jeg har sett eller møtt. På direkte spørsmål i en generell tråd er det selvsagt noe helt annet å mene noe om disse tingene.
![]() |
#485 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Mave:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Textrovert
|
Det er jeg enig i, og jeg har ikke noen problemer med hovedinnlegget, tråden syntes jeg utviklet seg i en (for meg) latterliggjørende retning.
![]() |
#488 |
Panzerekstremfeminist
|
Dette er min favoritt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Denne fine tråden har fått meg til å bestille meg hvite joggesko. Og de er ikke kjærring engang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg har også lyst på hvite joggesko. Og jeg er over 50.
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Når jeg har levert minsten i barnehagen, så stopper jeg ofte litt bak huset til naboen. Der er det en sånn søledam som "schupper" når man trør i den. Den er fantastisk.
![]() |
![]() |
#495 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg også! Jeg måtte en runde for å se på kollegene sine.
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg husker da jeg på tidlig nittitall hadde på meg miniskjørt og doc Martens (for ordens skyld, jeg var tenåring), og fikk kommentar fra en snipete bekjent av min mormor, som hun og jeg møtte på. Damen målte meg opp og ned, fnyste litt, og sa til min mormor at "i dag kan jammen ungdommen gå med mye rart. Slik kunne neimen ikke vi gå kledd da vi var ung".
![]() |
#497 |
© All rights reserved
|
Helt enig. Selv om jeg altså mener at joggesko og kjole/skjørt ikke hører sammen.
Da bør du gå i deg selv og se litt på hvordan du tar ting. Det måtte jeg gjøre i "Konformant 2024" tråden, som jeg ble skikkelig kjerringsnurt av. Om en skal ta alt opp som en personlig fornærmelse eier en faktisk et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Har tro på forbedring
|
De må vel skynde seg om det skal være aktuelt - antar unga tar igjen deg snart?
![]() |
#500 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er 50 og har kjøpt meg hvite Sketchers. Min mor på 70 likte dem ikke. Hun mente de lignet kokke eller bakersko og at føttene vises så godt i hvite sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|