Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Svigerinner

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hadde du som kvinnen i forholdet bitt glad for gavekort på co?
Ja! 49 39,20%
Joa.... 43 34,40%
Nei 29 23,20%
Brokkoligubbedagis 4 3,20%
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-14, 21:13   #41
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svigerinner

Jeg kunne funnet mye der, jeg. Baketing feks. Og kjøkkenting ellers. En god kjevle, et godt steketermometer og andre småting.

Gammel 24-11-14, 21:14   #42
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har jo også mange elektriske apparater der nå.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 21:16   #43
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det siste jeg kjøpte på CO var Apple-TV-en vår. De har ganske mye annet enn verktøy og lysbrytere, altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 21:19   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

De er no søte da.

Det er liksom ein følelse av at alt vert feil... Men svigerinna er ei grei dame, det er vel eg som har problemet her ho er også av den praktiske typen. Eg vart veldig positivt overraska sist eg var på Clas og såg alt dei hadde der. Det har skjedd noko der dei siste åra, har det ikkje det? Så sidan så mange seier ja/tja så satser eg på det.

Og mannen min er det ikkje noko gale med nei. Velsigne han som orker dra innom på storsenteret...

Gammel 24-11-14, 21:23   #45
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Clas har hatt en rivende utvikling de siste årene.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 21:57   #46
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

De har masse lure dingser som jeg trenger på CO, så jeg hadde blitt strålende fornøyd. Og bonusfornøyd fordi noen hadde vært så lure at de ikke satt meg i bås (for all del, jeg blir veldig glad for parfymerigavekort også, men det er stas med litt variasjon).

Gammel 24-11-14, 22:15   #47
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir konsekvent glad for gaver gitt med god vilje, og jeg kunne fint funnet meg noe å handle på Clas Ohlson.

...men om jeg skal uttrykke en preferanse synes jeg gavekort er en skrekkelig underlig ting å gi til voksne mennesker med normal økonomi. Det blir så "bytte penger til jul"-aktig for meg.

Gammel 24-11-14, 22:24   #48
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg blir konsekvent glad for gaver gitt med god vilje, og jeg kunne fint funnet meg noe å handle på Clas Ohlson.

...men om jeg skal uttrykke en preferanse synes jeg gavekort er en skrekkelig underlig ting å gi til voksne mennesker med normal økonomi. Det blir så "bytte penger til jul"-aktig for meg.

For min del kan det absolutt være et poeng å få et gavekort. Spesielt på en butikk som har utelukkende ting til meg. Jeg er ikke så god til å bruke penger på meg selv, slik at det å få et gavekort gjør på et vis at meg må. Å få penger gjør at jeg kjøper noe barna trenger. Gavekort på claes er jo kjekt, man trenger alltid noe til huset.

Gammel 24-11-14, 23:04   #49
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir alltid glad for gavekort. Jeg kan ikke huske at jeg har fått gavekort som jeg ikke har kunnet bruke til et eller annet. En del velmente gaver derimot ...

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 08:54   #50
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes gavekort er genialt. Ting som vi ikke bruker og som bare fyller opp plass har vi mer enn nok av, og det er ikke alle som liker at man kommer med veldig spesifikke ønsker heller. Og pengegaver har en lei tendens til å ende opp i det daglige sluket..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 09:26   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg skjønner hva du mener. Men av og til så vet man kanskje at noen ønsker seg noe utenfor den prisen man gi, samtidig som man ønsker at denne personen skal kunne skaffe seg den gaven. Da kan et gavekort være et bidrag. Eller man vet at personen er en som ikke unner seg selv noe særlig, men kanskje ønsker seg noe fra en spesiell butikk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 09:30   #52
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde blitt superfornøyd. Trenger alltid noe fra CO.

Også syns jeg man kan la vær å bli sur for gaver som kanskje ikke treffer helt, uansett om det er gavekort eller andre ting. Det er tanken som teller og sånt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 09:32   #53
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes gavekort er helt topp, jeg. Jeg har for eksempel fått på parfymeri, og da unner jeg meg kanskje en litt ekstra god krem eller noe litt dillete som jeg ikke tar meg råd til ellers. Vi har også fått gavekort på f.eks. Elkjøp når vi har trengt større elektriske ting til huset. Helt supert! Vi har ikke supergod råd selv om vi er etablerte, så "ekstra" penger er luksus, og når det er gavekort på en bestemt butikk går det ikke med i det evige dragsuget.

Gammel 25-11-14, 17:06   #54
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De har da masse gøyale ting på Claes Olhson som jeg fint kunne blåst et gavekort på. Hodetelefoner/ørepropper til musikk, lampe-greier, malesaker, kjøkkenredskaper, harddisker/minnepinner, om ikke verktøy og bygge-fikse-ting er greia. Skjønt, det hadde jeg jo også blitt glad for. Skrutrekkere, slipemaskin, etc etc.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 07:47   #55
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heg hadde blitt kjempeglad for et gavekort på Clasern, jeg hadde nok funnet mer å kjøpe der en på f. eks H&M eller Vita.

Gammel 28-11-14, 08:40   #56
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Henger meg på etter å ha lest bare en side. Digger CO og synes jeg finner ting til meg selv også.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.