|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?
Nei, men om han hadde uttalt at han virkelig ikke liker mat som ikke har rare navn og er laget av gourmetkokker og av den grunn ikke engang ville servert det i barneselskap hadde jeg nok vært tilbakeholden. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Epikur
|
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?Det er en rekke kort her som kan blandes. Hvor mange gjester skal man ha, hva slags mat skal serveres, skal man være ute, inne, hjemme, i leid eller lånt lokale, er det oppvaskmuligheter, er det vindstille eller storm, hvor mye penger vil man legge i det, er man på hytte eller i partytelt, skal man sitte eller stå/mingle...
|
|
|
#63 |
|
Personlig pessimist
|
Tro meg, han sier mye sånt.
|
|
|
|
#64 |
|
|
Det er jo fint. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?Det finnes jo papptalerkener og det finnes papptallerkener. Eller plast? Jeg har sett plast-tallerkener som ser ut som helt ekte, faktisk mye finere enn mange ekte. På Mega fant jeg noen som kostet en liten formue og var firkantede og utrolig flotte, faktisk. Kunne nok brukt dem til alle slags fine anledninger. Men vanlige papptallerkner hadde jeg ikke brukt.
|
|
|
#66 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?Nok en ikea-fest-servise-eier her.
|
|
|
#67 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?Jeg bryr meg virkelig ikke om det serveres fra papp eller ikke. Særlig med mange folk til fest har de færreste både glass, bestikk og tallerkener til alle. Så jeg synes det er helt innafor og må vel gjenta meg selv fra andre tråder, det er samværet og festen som er viktig. Eventuelt hvis du synes papp er utenfor, så lån tallerkener og glass fra familie og venner.
|
|
|
#68 |
|
Elsker gamlis- godis
Ja.
|
|
|
#69 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?Ser at dere har fått kjøpt inn et ekstra sett servise. Selv fikk vi med servise da vi hadde tapas i dåp, det beste var at vi leverte det skittent tilbake. Like brukervennlig som papp, men litt stiligere.
|
|
|
#70 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?Har ikke alle 45 hvite, flate tallerkener og 55 hvite, dype? Og 50 hvitvinsglass og 60 rødvinsglass? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Glamorøs
|
Ikke sant?
|
|
|
#72 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Papptallerkener? Yey eller ney?Tips; På Åhlens får man nå 6 hvite, runde middagstallerkener til en hundrelapp. :nikke: |
|
|
|
![]() |
|
|