|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skjer det?
Ja, vi er jo kjempehemmelige. Det er ingen som vet om oss.
Jeg mener vel egentlig det samme som de to du nevner. Dessuten fleiper jeg litt med "åpenheten" deres i tillegg.
Var det en invitasjon? Det hadde sikkert vært kjempehyggelig. Men jeg har en mistanke om at jeg har skuslet bort den muligheten i løpet av den siste timen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor skjer det?[ikke moderator]Jeg vil opplyse om at jeg treffer Polyanna rett som det er, og vi diskuterer både det ene og det hitt. Er det også FP-treff som jeg bør rapportere om? [/ikke moderator]
![]() |
#124 |
Hertuginne
|
Og det er det jeg prøver å si til deg, ikke tro på alle rykter du hører, de stemmer ikke eller er i beste fall sterkt overdrevet.
![]() |
#125 |
Elsker gamlis- godis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skjer det?Veldig enig med Elinblu. Miss Norway og zol. Det vil føles slik for dem som står "utenfor" uansett hvor mye andre argumenterer.
Nei, men det er jo ikke greit for andre å delta. Altså andre som ønsker å være private. Jeg skjønner at det er sånn, men er forundret over at du ikke kan se det fra den andre siden likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
lissom sjarmør
Jeg prøver ikke å kommentere noens privatliv, jeg. Og jeg har ingen ting imot at hun ber forumvenner hjem på middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Leser
|
Og dette er selvfølgelig knallgøy å spre videre, en masse ting som du ikke en gang vet er sant. Kose seg, med å rulle seg rundt i gossipen. Ja, du fremstår virkelig som en sympatisk kar her - NOT.
![]() |
#128 |
© All rights reserved
|
Selvfølgelig. Det burde jeg jo ha skjønt.
Synes du kan kalle en spade for en spade og slutte med hinting, synsing og fleiping. I tillegg bør du holde deg for god til å spre rykter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Jeg er ikke med i hverken MM2 eller det lukkede forumet. Men jeg kan likevel ikke skjønne helt hva problemet med at disse eksisterer mer enn at det finnes hundretusener av maillister og lukkede fora ellers på nettet. En vennegjeng må da få lov til å ha en mailliste seg imellom (er nå sånn jeg oppfatter det lukkede forumet til å være). Det er da bare å starte en egen om man ønsker det.
![]() |
#130 |
Hertuginne
|
Jeg forstår det, jeg gjør det. Og det er blant annet derfor det er åpnet for medlemssalong I og II. Og jeg er med på at det føles sårt å stå på utsiden. Men stol iallefall på at de på "innsiden" ikke bruker det forumet til å disse de som er på "utsiden".
![]() |
#131 |
re:designer
![]() Sv: Hvor skjer det?Men det gjør ikke Lissom heller.. Bare så det er klart!
![]() |
#132 |
På vei
![]() Sv: Hvor skjer det?Jeg syns det er litt trist hele greia, jeg. Jeg kom også tidlig til FP, på invitasjon fra noen jeg antar er med i VM. Jeg kom hir fordi jeg ønsket å opprettholde kontakt med de på MM fra NM, og jeg trodde at det ville skje ved å flytte over hit. Når de så har gjemt seg bort, er det ikke så mye jeg ser til dem. Iallefall enkelte av dem. Greit nok var jeg ikke så aktiv på NM og MM, men jeg har vært der lenge, og de som jeg antar befinner seg på VM var også de jeg kjente godt og likte best å diskutere med på NM. Det høres nå ut som jeg er snurt fordi jeg ikke er med på VM, kanskje er jeg det, jeg vet ikke. Jeg føler meg i alle fall litt lurt, og ser at jeg registrerte meg på FP på feil grunnlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
lissom sjarmør
Nå har det jo aldri vært sånn at jeg har gått rundt og spredd masse rykter om hva dere driver med. Det jeg prøvde å si var at min oppfatning av VMM er basert på informasjon jeg har fått fra andre FP-medlemmer, noen innenfor og noen utenfor det lukkede forumet. Og siden jeg ikke har tilgang og kan lese med mine egne øyne hva som skrives der inne, så kan ikke det betegnes som noe annet enn rykter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
intro
|
Et hemmelig forum, nei!
![]() |
![]() |
#135 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ooo, men det har jo jeg! Det er side opp og side ned med intrisange diskusjoner og intime betroelser (visste dere for eksempel at Skilpadda egentlig er mann?), ikke en eneste skrive- eller orddelingsfeil å finne. Det er himmelen sier jeg dere, himmelen! Sist redigert av Muskat : 02-05-07 kl 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor skjer det?Et løsen må vel være å flytte det lukkede underforummet bort fra FP. Kall det noe annet også er det rett og slett et lukket forum. Som ingen andre har noe med.
![]() |
#139 |
både her og der
|
Og de av oss om også føler for å være private, men som ikke har vært har fra starten, har ingen sjanse til å komme inn i klubben nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
lissom sjarmør
Eller bare latt det bli synlig på forumlisten. Jeg tror noe så enkelt som det også det ville ført til færre spekulasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|