Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna?
Ja, genialt da gitt. 4 2,15%
Nei, ikke i det hele tatt. 180 96,77%
Annet (Spesifiser) 0 0%
Oisann, en for mye. Snart sommer. 4 2,15%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-13, 23:26   #341
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har et sinnrikt system med gjennomsiktige kasser fra IKEA merket med kjønn og størrelse. Akkurat nå er jente 152, 104 og gutt 92 i bruk. Gutt 98, Jente 110, jente 116 og jente 122 ligger på vent. Jente 128 og 134 og 146 er hos to forskjellige jenter på utlån. Gutt 80 og 86 er hos nabogutten. Jente 98 er hos nabojenta. De mindre tingene er solgt eller gitt bort, bortsett fra noen skatter som er gjemt.

Jeg bøyer meg i støvet! WOW!

Gammel 03-04-13, 23:28   #342
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har et sinnrikt system med gjennomsiktige kasser fra IKEA merket med kjønn og størrelse. Akkurat nå er jente 152, 104 og gutt 92 i bruk. Gutt 98, Jente 110, jente 116 og jente 122 ligger på vent. Jente 128 og 134 og 146 er hos to forskjellige jenter på utlån. Gutt 80 og 86 er hos nabogutten. Jente 98 er hos nabojenta. De mindre tingene er solgt eller gitt bort, bortsett fra noen skatter som er gjemt.

Slik gjør jeg/vi det også, bare at jeg ikke har sortert på kjønn. Funker helt supert.

Gammel 03-04-13, 23:42   #343
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Slik gjør jeg/vi det også, bare at jeg ikke har sortert på kjønn. Funker helt supert.

Jeg også. Jeg går gjennom hvert halvår og gjør de nødvendige forandringene før ny sesong. Jeg bruker gjennomsiktige kasser og de som ikke er i bruk merkes med navn "Mellomsøs str. 122", "Pluggen 110", "Minsten 92" og den slags. Så har alle sammen en tom kasse i hvert sitt skap. Det som er for lite for mellomsøs skal ut av huset og til broren min, det merker jeg med "For smått for Mellomsøs" og er tilgjengelig hele tiden. Storesøs sin kasse er merket med Mellomsøs og str. Pluggen sin merkes med "Minsten str.98" osv. Minsten sitt skal også ut av huset, og merkes bare med "For smått for minsten". Sommertøy er i egne dekorative kasser, sommerkjoler og t-skjorter og alt sånt, så når finværet og sommeren kommer blir de blir fylt med fleece og alle mellomlag som er passelig enda en sesong, så byttes det igjen med sommertøy når sommeren er over. Yttertøy legges i egne hyller i klesskapet, lett tilgjengelig, det også. Vinteryttertøy vaskes og legges tilbake i hyllene i skapet, og vår-sommer-høsttøyet kommer opp og henges i garderobeskapet i gangen. Når det er for lite puttes det i kassene som enten skal ut av huset eller til neste unge.

Sist redigert av Skremmern : 03-04-13 kl 23:52.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-13, 23:55   #344
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg også. Jeg går gjennom hvert halvår og gjør de nødvendige forandringene før ny sesong. Jeg bruker gjennomsiktige kasser og de som ikke er i bruk merkes med navn "Mellomsøs str. 122", "Pluggen 110", "Minsten 92" og den slags. Så har alle sammen en tom kasse i hvert sitt skap. Det som er for lite for mellomsøs skal ut av huset og til broren min, det merker jeg med "For smått for Mellomsøs" og er tilgjengelig hele tiden. Storesøs sin kasse er merket med Mellomsøs og str. Pluggen sin merkes med "Minsten str.98" osv. Minsten sitt skal også ut av huset, og merkes bare med "For smått for minsten". Sommertøy er i egne dekorative kasser, sommerkjoler og t-skjorter og alt sånt, så når finværet og sommeren kommer blir de blir fylt med fleece og alle mellomlag som er passelig enda en sesong, så byttes de igjen med sommertøy når sommeren er over. Yttertøy legges i egne hyller i klesskapet, lett tilgjengelig, det også. Vinteryttertøy vaskes og legges tilbake i hyllene i skapet, og vår-sommer-høsttøyet kommer opp og henges i garderobeskapet i gangen. Når det er for lite puttes det i kassene som enten skal ut av huset eller til neste unge.

Tenk så praktisk om du bare kunne leid tøyet i stedet da .

Det er mye logistikk med barneklær, jeg har lignende opplegg som Skremmern bare at jeg kun har ett barn og langt mindre å holde styr på. Tøyet er sortert i størrelser i gjennomsiktige kasser. Nå har jeg akkurat ryddet ut hauger fra podens klesskap som er blitt for lite, og neste steg er kassing og merking.

Gammel 03-04-13, 23:56   #345
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Tenk så praktisk om du bare kunne leid tøyet i stedet da .

Gammel 04-04-13, 00:01   #346
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad jeg bare har ett barn når jeg leser om systemene deres, jeg er ekstremt lite strukturert.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 00:26   #347
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Systemet vårt er bleiekasser med størrelse skrevet på med tusj. Akkurat nå står det en overfylt kasse med lillebrorklær bak en dør. Ikke nok bleiekasser for tiden og ikke har jeg fått det ut av huset.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 00:41   #348
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er glad jeg bare har ett barn når jeg leser om systemene deres, jeg er ekstremt lite strukturert.

Og jeg er glad jeg bare har to.
Har bare en kasse med klær og hver gang jeg plukker ut av minsten sin skuff (som i dag) så dykker jeg ned i ventekassa.

Gammel 04-04-13, 09:14   #349
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg hadde tre gutter med ca. fire år imellom ble klærne stort sett brukt til alle, og oppbrukt. Noe ble utslitt, og de to yngste fikk selvfølgelig noe nytt de også. Men mye ble brukt til alle tre, også yttertøy og ull. Barna mine har vokst i rykk og napp, som barn ofte gjør, og de har ofte kunnet bruke klær flere sesonger. Ikke minst ull, votter og luer. Er det virkelig mange som vokser fra lue og votter hvert år, etter babystadiet? Elleveåringen (som fortsatt er i aldersgruppen dette firmaet henvender seg til) har ihvertfall hatt de samme luene i flere år nå. Det ville vært en ekstremt dårlig deal å leie klær til alle tre og levere tilbake etter hver sesong. Selv med attpåklatten, som ikke har hatt noen å arve fra, kan jeg ikke på noen måte se for meg at en slik leieavtale kunne være verken lønnsom eller særlig tidsbesparende.

Og som Tallulah har nevnt, donasjonsaspektet er ikke så fantastisk i og med at det er en overflod av brukte klær allerede, og at de færreste bare kaster fullt brukbart yttertøy til barn. De fleste har vel noen som arver, selger det brukt eller leverer det et sted det kommer til nytte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:36   #350
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Votter varer sjelden mer enn én sesong, for de har en lei tendens til å bli borte … Luer har vi i årevis, her også. Frøkna har minst to luer som hun har brukt siden føreste klasse (for fem år siden).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 09:38   #351
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da de gikk i barnehagen, og brukte hetteluer, så måtte vi bytte minst annet hvert år. Og det er veldig tydelig at disse damene kun har idé om hvordan barnehagemarkedet fungerer, synes jeg. Jeg mistenker at ingen av dem har skolebarn selv (eller kjenner noen med skolebarn).

Igjen: stjerneregntøy og støvler i str. 34 til en 12-åring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 10:45   #352
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Luer har de i årevis ja. Tror vinterlua til eldste er brukt i 5 år.

Gammel 04-04-13, 10:50   #353
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

9-åringen min bruker str. 38 i sko, så det hadde jo ikke akkurat funket.

Kunne aldri i verden tenkt meg og gått inn på en sånn avtale. Det hadde blitt rimelig dyrt når en har tre unger. Vintertøy handler vi på salg nå til neste sesong det vi trenger av det og etter de har begynt på skolen så kjøper jeg en del rimeligere merker også som funker veldig bra til vårt bruk. Jeg har også hatt system på jentene om at det har stått kasser på vent, men for ett år siden så funket ikke det lenger siden jentene bruker samme størrelse i klær nå. Og jeg merker jo at det er ytterst lite som kan gå i arv til lillebror. Men nå gir vi bort alt av klær etter ungene til noen jeg vet trenger dette, og neste gang skal ungene få være med og overlevere dette til den familien vi leverer til.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 11:15   #354
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har et lignende system som Harriet, men jeg bruker de store "hjulposene" fra Ikea. Nå må jeg straks finne frem 128 til yngste, og da har jeg plutselig en haug med 122 som kan arves bort til kusiner og naboer. Jeg lar aldri klær ligge ubrukt, jeg gir og selger videre. Barna våre arver også masse, og det er jeg veldig glad for. Har forøvrig supplert med manglende vintertøy nå i vår, så det er klart til neste sesong. Opptil 70 % rabatt, så det har vært en god deal. Men skal man slippe fullpris må man selvsagt planlegge litt, jeg synes egentlig ikke det er noe stress i det hale tatt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 11:59   #355
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har votter 1-3 sesonger, avhengig av type vott. Luer varer i mange år, lillesøster har nesten like stort hode som meg, og tyvlåner til stadighet noen av mine luer () og jeg antar dermed at hun kan beholde de luene hun har til hun synes de er for barnslige. De blir jo ikke spesielt slitt, liksom. Dresser og regntøy har vart 1-2 sesonger og 1-3 barn, det samme med ullklær. Jeg går jo ikke ut og kjøper helt nytt alt sammen hver sesong, jeg sjekker jo hva jeg har fra før, hva passer fortsatt, hva kan lillesøster arve fra storebror, hva har vi arvet fra søsteren min, hva skal gå videre til kusine og fetter og så kompletterer jeg der det trengs. I år har jeg kjøpt ny vinterbukse til lillesøster, ny vinterjakke til storebror (sånn at han kunne variere mellom dunjakke og vanntett vinterjakke, strengt tatt unødvendig), nye votter til begge to, nye vintersko til begge to, tre sett ulltøy til hver og kanskje en 4-5 par sokker. That's it. Til neste år regner jeg med at storebror kan fortsatt bruke vinterjakkene, men trenger ny utebukse for han har hatt sin i to sesonger og den begynner å bli litt knapp i størrelsen. Lillesøster trenger ny vinterjakke men kan fortsatt bruke utebuksen og så må sikkert ulltøy og sokker fornyes litt. Og det er det hele. Mine unger er syv og ni år.

Gammel 04-04-13, 12:01   #356
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

9-åringen min bruker str. 38 i sko, så det hadde jo ikke akkurat funket.

Min også.

Gammel 04-04-13, 12:18   #357
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva er greia med at de skal ha alle klærne tilbake etter et år?
Er det bare at da skal man stå "frarøvet" alle klærne man trenger og da "må" man jo leie et helt nytt sett med klær for ett år til? Ergo, de skaper sine egne kunder ved å donere klærne deres til noen andre etter et år??

Det høres jo helt sprøtt ut - sende tilbake fullt brukbart ullundertøy, votter og lue og kanskje tilogmed en dress som fint kunne passet en halv sesong til, for å så få kliss nytt tilbake??

Jeg begriper det bare ikke...
Eller er kanskje ikke denne donasjonen fullt så høyvelbåren som man skal ha det til, jeg mener - de kan jo få endel på finn for disse klærne brukt. Hvis man skal være mistenkSOM og kynisk...

Sist redigert av m^2 : 04-04-13 kl 15:32. Årsak: lig til som :himle:
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 12:31   #358
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Tenker du det samme som meg?

til og med jeg tenker det samme som deg.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 12:57   #359
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det høres jo helt sprøtt ut - sende tilbake fullt brukbart ullundertøy, votter og lue og kanskje tilogmed en dress som fint kunne passet en halv sesong til, for å så få kliss nytt tilbake??

Og uansett hvordan man snur og vender på det så blir det ikke spesielt miljøvennlig å bytte ut noe som fungerer med noe nytt, bare fordi det har gått en viss tid.

Gammel 04-04-13, 12:59   #360
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og uansett hvordan man snur og vender på det så blir det ikke spesielt miljøvennlig å bytte ut noe som fungerer med noe nytt, bare fordi det har gått en viss tid.

Nei, ikke sant? I tillegg kommer all frakten av disse pakkene hit og dit.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.