Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barns treninger i helgene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 12:31   #121
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker at vi ofte undervurderer hva barn kan like og klarer å få med seg. Jeg har for eksempel selv vært tatt med på høstutstillingen fra jeg var bitteliten og husker det med stor glede - selv om det nok var andre ting som fascinerte meg enn de voksne.

Pøbelsara er min mentale tvilling igjen. Barn er oftest interessert i det meste er min erfaring, man må bare ta dem med på deres premisser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:01   #122
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og siden jeg er andre generasjons kulturarbeider og interessert i publikum spesielt, så spør jeg fordi jeg syns det er interessant å lære mer om hvor forskjellig folk tenker om slike aktiviteter.

Jeg reagerte også på dette ut fra hovedinnlegget, men det kommer nok av min oppvekst, tilgjengelighet, samt interesser. Jeg har kanskje vært to ganger på et museum i hele mitt liv. En gang på barneskolen (hjemme nordpå), og en gang på lærerskolen i Trondheim. Jeg tviler ikke på at det kan være interessant, og vi har faktisk av og til snakket om at 'vi burde' (som de sier i VG-reklamen) siden vi nå bor nært Oslo, men det blir gjerne med praten. Det er litt tiltak. Men hadde vi dratt, så hadde det ikke vært av type kunstmuseum (we don't do that), men mer andre ting. Skjelett, teknologi, historie, et.c, er sånt alle hos oss ville funnet interessant. Men til sommeren. Til sommeren skal vi. Det er slik ordlyden pleier å være. Alt skal vi rekke til sommeren. Da skal vi reise hele 4 mil til Oslo og se på ting. Da er vi turister, og gjør turistting. Men ellers i året er selv helgene travle. Vi må ta mye husarbeid da, ungene har sitt de holder på med, og akkurat nå forsøker vi å få til å dra å ake en dag og på ski en dag, før vinteren er over. Vi har ikke klart det til nå, men kanskje til helga.

Ellers er interessen for en del kulturelle innslag relativt laber. Jeg har vært to ganger på 'Juleskurken' på teateret her. Det var med barna, og for barna. Jeg liker revyer og standup, og alt annet utgår egentlig. Teater og musikaler = gjesp. Jeg har vært på 3-4 konserter siden 2001. Slike ting må planlegges, slik at det passer med at vi har besøk nordfra. Vi oppsøker aldri kulturelle ting på ferie, og fasineres i liten grad av det mangfold som finnes. Mine referanserammer er i hovedsak fra bøker og film. Utover det er det mye man sikkert burde interessere seg for, men som jeg helt ærlig ikke kjenner at jeg gjør. Jeg ser IT-dokumentarer, har bilder på veggene jeg ikke vet om jeg burde like eller ikke, hører på Punk og ballader, og foretrekker Batman foran Kontiki-filmen.

Samtidig så mener jeg det er greit. Vi gjør mye hele tiden hele året for ungene. Det er bare oss, og vi hjelper, tilrettelegger, støtter, ordner og fikser for alle barna 24/7. De vil nok ikke huske oppveksten for museumsturer, reiser, og at mye spennende foregikk hos oss. Men de husker antagelig lesing, fliring, masse musikk, mange varierte filmer, og foreldre som stilte opp på alt som var. Så får det bli med det da. Det får være bra nok.

Sist redigert av Dronningen : 29-01-13 kl 13:09.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:01   #123
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Pøbelsara er min mentale tvilling igjen. Barn er oftest interessert i det meste er min erfaring, man må bare ta dem med på deres premisser.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:06   #124
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg reagerte også på dette ut fra hovedinnlegget, men det kommer nok av min oppvekst, tilgjengelighet, samt interesser. Jeg har kanskje vært to ganger på et museum i hele mitt liv. En gang på barneskolen (hjemme nordpå), og en gang på lærerskolen i Trondheim. Jeg tviler ikke på at det kan være interessant, og vi har faktisk av og til snakket om at 'vi burde' (som de sier i VG-reklamen) siden vi nå bor nært Oslo, men det blir gjerne med praten. Det er litt tiltak. Men hadde vi dratt, så hadde det ikke vært av type kunstmuseum (we don't do that), men mer andre ting. Skjelett, teknologi, historie, et.c, er sånt alle hos oss ville funnet interessant. Men til sommeren. Til sommeren skal vi. Det er slik ordlyden pleier å være. Alt skal vi rekke til sommeren. Da skal vi reise hele 4 mil til Oslo og se på ting. Da er vi turister, og gjør turistting. Men ellers i året er selv helgene travle. Vi må ta mye husarbeid da, ungene har sitt de holder på med, og akkurat nå forsøker vi å få til å dra å ake en dag og på ski en dag, før vinteren er over. Vi har ikke klart det til nå, men kanskje til helga.

Ellers er interessen for en del kulturelle innslag relativt laber. Jeg har vært to ganger på 'Juleskurken' på teateret her. Det var med barna, og for barna. Jeg liker revyer og standup, og alt annet utgår egentlig. Teater og musikaler = gjesp. Jeg har vært på 3-4 konserter siden 2001. Vi oppsøker aldri kulturelle ting på ferie, og fasineres i liten grad av det mangfold som finnes. Mine referanserammer er i hovedsak fra bøker og film. Utover det er det mye man sikkert burde interessere seg for, men som jeg helt ærlig ikke kjenner at jeg gjør. Jeg ser IT-dokumentarer, har bilder på veggene jeg ikke vet om jeg burde like eller ikke, hører på Punk og ballader, og foretrekker Batman foran Kontiki.

Oi. Det er bare å konkludere at vi er veldig forskjellige. Det er ingen kritikk i det, bare en konstatering.

Min 5-åring har vært på betydelig flere konserter enn deg. For ikke å snakke om den musikkinteresserte 8-åringen.

Gammel 29-01-13, 13:28   #125
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samtidig så mener jeg det er greit.

Ja, hver sin smak, selvfølgelig. Det er vel ingen som har påstått noe annet?

Personlig mener jeg at dere går glipp av ting, men det mener jo ikke dere. Som en som er glad i kultur, men for øvrig veldig lite opptatt av hva man "bør" like, så syns jeg det er synd at folk ikke har den dimensjonen i livet sitt. Samtidig så syns jeg absolutt man skal respektere at folk ikke er interessert. Det er selvfølgelig helt lov.

For øvrig er det lokale museet i byen deres et fin-fint historisk museum vel verdt et besøk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:51   #126
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Som en som er glad i kultur, men for øvrig veldig lite opptatt av hva man "bør" like, så syns jeg det er synd at folk ikke har den dimensjonen i livet sitt.

Jeg opplever jo selv at vi har kultur i livet da, men at det i hovedsak er musikk, litteratur og film, og lite utover det. Jeg behøver derimot ikke oppsøke så mye, for å ha glede av dette.
Men noen få ganger har vi fått det til med konserter vi veldig gjerne ville dra på, og barnevakt som kom reisende ned hit for å hjelpe oss da. Det er noe med at det skal klaffe.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:55   #127
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg opplever jo selv at vi har kultur i livet da, men at det i hovedsak er musikk, litteratur og film, og lite utover det.

Ja, beklager, det var klønete formulert av meg. Selvsagt har dere kultur i livet deres! Rett i kulturarbeiderfella, vøtt, hvor man definerer kultur som sin egen kultur. Og akkurat det jeg ofte kritiserer andre for å gjøre.

Gammel 29-01-13, 20:13   #128
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi er ofte på teater da, hvis det hjelper. Ishockey-kamp har vi vært på og - er det kultur, tro?

Byen jeg bor i er forøvrig ikke bitteliten, og ligger klint inntil en litt større by, men jeg aner jo ikke om det finnes noen museumer der heller. Jeg tenker vel for så vidt at ungene ikke har vært spesielt museumsvennlige frem til nå, men det kan selvsagt hende jeg tar grundig feil der.

Gammel 29-01-13, 20:25   #129
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg tenker vel for så vidt at ungene ikke har vært spesielt museumsvennlige frem til nå, men det kan selvsagt hende jeg tar grundig feil der.

Junior er veldig glad i museer og vi har hatt han med i flere år. Teknisk museum, Folkemuseet, Historisk museum, lokalmuseet når de har barnedag, gamle damplokomotiver i bruk på små lokale baner, Fram-museet osv.

Gammel 29-01-13, 20:27   #130
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilket av disse ville dere begynt med, da? Synes ikke det hørtes noe fristende ut i det hele tatt, faktisk.

Gammel 29-01-13, 20:28   #131
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Hvor gamle er ungene dine? Min sønn syns ofte det er gøy med gamle hus, hager og båter, selv om historien rundt egentlig er drita kjedelig. Det er bare noe med å utforske noe annerledes.

Gammel 29-01-13, 20:31   #132
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7-åringen trente søndager kl 16 (tror jeg) i høst, inne i en gymsal, i tillegg til den den midt i uken på gressbanen. Dette var fotball, frivillig og faren var trener. Nå har de vinterpause. Årsaken til at de fikk seg en gymsal er at en av trenerene er lærer. Poden var stålende fornøyd og faren syntes det var ok. Jeg var bare happy jeg slapp.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 20:37   #133
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilket av disse ville dere begynt med, da? Synes ikke det hørtes noe fristende ut i det hele tatt, faktisk.

Hehe, jeg ser hva du mener. Mange museer har kalender der de opplyser om ulike utstillinger, familiedager og temaer, jeg følger med på en del slikt.

Av de du la frem her ( de var litt rotete beskrevet synes jeg) ville jeg gjort følgende først tror jeg.

Sitat:

Telemark Museum har en unik samling folkekunst fra hele Telemark og et stort utvalg møbler og gjenstander fra bykulturen på 17- og 1800 tallet.
De gamle bondestuene i parken representerer Telemarks kulturhistorie.
Søndre Brekke hovedgaard og dens overklassehjem fra tidlig 1800-tall finnes også her

Junior synes gamle hus og staselige møbler er artig. Se her ENDA et gammelt hus!!!!!!!!!!!!!!!!! *superentusiastisk* (sitat fra Folkemuseet)

Vi er selvsagt entusiastiske sammen, forklarer så levende vi kan fra gamle dagerosv.

Sitat:

Ytterst på kysten finner du en av våre andre sommer byer, Langesund. Her er Cudrios sjøbod med kystmuseum og Galleri Cudrio ligger ved Kongshavn i Langesund sentrum.
Her finner vi en samling med gjenstander fra sjøfart, båtbyggeri, iseksport og fiske. Hovedfokus er på fiskehistorien, som for vår landsdel vil si konsumfiske, dvs. bruk av fersk fisk.

Også ville jeg dratt på Hvalfangstmuseet i Sandefjord.http://www.hvalfangstmuseet.no/

Sist redigert av Pelle : 29-01-13 kl 20:47.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 20:37   #134
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble plutselig inspirert til å finne ut museum vi kan besøke når vi er på den franske og itelienske rivieraen til sommeren. Jeg tror aldri vi har vært på ferie i utlandet uten å besøke minst ett museum.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 20:39   #135
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kystemuseumet, Luftfartsmuseumet og sjøfartsmuseumet hadde i alle fall vært de første vi hadde besøkt.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 20:39   #136
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg vil faktisk si at muséene her er mer barnevennlige enn voksenvennlige.

Enig.

Ellers tenker jeg når jeg leser denne tråden og hvor mye det forventes av små barn at jeg kunne ønske norsk skole kunne ha samme ambisjonsnivå som det idretten ser ut til å ha.

Sist redigert av Lisa : 29-01-13 kl 20:48.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 20:45   #137
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Hvor gamle er ungene dine? Min sønn syns ofte det er gøy med gamle hus, hager og båter, selv om historien rundt egentlig er drita kjedelig. Det er bare noe med å utforske noe annerledes.

De er 5 og 7 år, og begge synes at det er veldig gøy med alt vi finner på. Det at vi aldri har vært på museum betyr ikke at vi bare sitter hjemme, altså. Det er mye som skjer i byen her av andre kulturelle ting (og vi har jo strengt tatt vært på arrangementer på sjøfartsmuseet her, men det føles ikke som å gå på museum, for vi har ikke sett på museums-tingene liksom).

Gammel 29-01-13, 22:30   #138
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er ikke ofte på museum i helgene, og det er ganske mye jeg heller gjør, fortrinnsvis skogstur - men det er fint som et alternativ i dårlig vær. Teknisk museum er nok vår favoritt, men det er også fordi den er så barnevognvennlig (nå er vi snart over den fasen heldigvis).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 23:22   #139
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og så synes folk det er mye pes med barn i korps?!

Det samme tenkte jeg.

Gammel 30-01-13, 08:24   #140
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brekkeparken er flott, men vent til vår/sommer når de har uteservering og parken er i full flor. De har en fin liten lekeplass, og ved inngangen kan dere låne store trehjulsykler til barna. Kjekke gangstier å sykle på!

Om sommeren er det også fint på Ibsens Venstøp, som var hans fødested og inspirasjon til Vildanden.

Porsgrunn og Brevik har også egne bymuseum, men der har jeg aldri vært. Også kan vi glede oss til de er ferdige med det nye, flotte VILVITE-senteret som bygges nede ved DownTown. Der veldig spennende ut!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.