Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barns treninger i helgene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-13, 00:06   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Og så synes folk det er mye pes med barn i korps?!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 00:14   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg spilte i korps i 9 år i mine hine hårde, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg har i voksen alder fått en oppvåkning for hva mine foreldre faktisk gjorde, forsaket og hvor utrolig mye de stilte opp for at jeg skulle på gnåle på den kornetten i alle år. Respekt!!

Gammel 28-01-13, 00:20   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg spilte i korps i 9 år i mine hine hårde, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg har i voksen alder fått en oppvåkning for hva mine foreldre faktisk gjorde, forsaket og hvor utrolig mye de stilte opp for at jeg skulle på gnåle på den kornetten i alle år. Respekt!!

Vi har to loppemarkedet i året - da går hele helgen, også må barnet fraktes til to øvelser i uken. Men når jeg hører om folk som har treninger og kamper hver helg, er jeg glad for at fløyten vant over fotballen altså.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:40   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Problemet i Oslo er at det ikke finnes nok idrettshaller og gymsaler tilgjengelig, så skal man trene må man finne seg i noe ugunstige tidspunkt av og til.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg er mest forundret over at museumsbesøk er en vanlig helgeaktivitet. Er det sånn det er å bo i storby, altså?

Hvorfor er det rart å gå på museum? Jeg skjønner at man ikke gjør det om man ikke har det i nærheten, men at man skal bli forundret skjønner jeg ikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 07:55   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal aldri mer si at jeg bor i en norsk storby, men ja, museumsbesøk forekommer i helgene. Det er ofte den beste aktiviteten hvis man tar det elendige været i betraktning.

Min eldste har frivillig trening på søndager. De trener i 15-16-tiden, er litt usikker, for hun har aldri vært der. Det hender hun har tid, men hun trener også to ukedager, og vi synes det holder for henne. Hun tåler ikke for mye stress (autisme). Aktiviteten er svømming.

Minsten går på fotball og korps. Foreløpig ikke noe på søndag. Jeg må også si at foreløpig tar fotball mer tid enn korps for oss foreldre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 16:22   #6
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Som korpsforelder må jeg si det primært er dem som IKKE er korpsforeldre som sier (tror!) det er pes. Jeg syns det er rene ferien med korpsbarn når jeg ser hva idrettsforeldre holder ut. Faktisk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.