|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Barns treninger i helgeneOg så synes folk det er mye pes med barn i korps?!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barns treninger i helgene
Jeg spilte i korps i 9 år i mine hine hårde, og en ting er i alle fall sikkert: Jeg har i voksen alder fått en oppvåkning for hva mine foreldre faktisk gjorde, forsaket og hvor utrolig mye de stilte opp for at jeg skulle på gnåle på den kornetten i alle år. Respekt!!
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Vi har to loppemarkedet i året - da går hele helgen, også må barnet fraktes til to øvelser i uken. Men når jeg hører om folk som har treninger og kamper hver helg, er jeg glad for at fløyten vant over fotballen altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barns treninger i helgeneProblemet i Oslo er at det ikke finnes nok idrettshaller og gymsaler tilgjengelig, så skal man trene må man finne seg i noe ugunstige tidspunkt av og til.
Hvorfor er det rart å gå på museum? Jeg skjønner at man ikke gjør det om man ikke har det i nærheten, men at man skal bli forundret skjønner jeg ikke.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Barns treninger i helgeneJeg skal aldri mer si at jeg bor i en norsk storby, men ja, museumsbesøk forekommer i helgene. Det er ofte den beste aktiviteten hvis man tar det elendige været i betraktning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Som korpsforelder må jeg si det primært er dem som IKKE er korpsforeldre som sier (tror!) det er pes. Jeg syns det er rene ferien med korpsbarn når jeg ser hva idrettsforeldre holder ut. Faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|