|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvor bor vi i New York?
Vi bodde der i mai og var veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig, blei storlig overraska over avstand. Vi skulle gå frå hotellet til Central Park en dag men tok en taxi halvveis. Det er langt!
|
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Nå sa jeg ikke at det var en liten rusletur heller, men at vi lett hadde spasert uten barn. Iflg. Googlemaps tar det en time, og det syns jeg er en ok spasertur, jeg liker å gå rundt i storbyer å titte på nabolag. Vil man ikke gå, er det jo bare å ta t-banen.
|
|
|
#24 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor bor vi i New York?Vi har gått Manhattan på kryss og tvers med barn. Ikke på en og samme dag, men fra Times sq til Battery Park, det tar tid, men mye å se langs veien og mye s små koselige kafeer. Vi tar gjerne taxi hjem da.
|
|
|
#25 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bor vi i New York?Har nettopp kommet hjem fra NYC og har allerede begynt å drømme om neste tur. Vi bodde på Loews Regency på Park Avenue / 61st street. Veldig hyggelig nabolag bare 2 blocks fra Cantral Park. Vi fikk en ganske god deal på rommet gjennom hotels.com. Ganske store rom og god service. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvor bor vi i New York?Vi har akkuratt bestilt til oss alle 5 på Hilton hotel i New york, ved broadway, og kort veg til central park. Det tror vi blir veldig bra. Suite med soverom og oppholdsrom. Og så tilgang til lounge med frokostbuffe, og mat og drikke tilgjengelig med aviser og gratis nett resten av dagen.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bor vi i New York?Jeg har vært på jobbarrangementer på Hilton, tinkadott. Det er et bra hotell, flott beliggenhet!
|
|
|
#29 |
|
Klar
|
Sv: Hvor bor vi i New York?Nettopp gjenkommet fra USA med siste helga i NYC. Vi bodde på hotell W New York som lå på Lexington Avenue (4th) og 49th street. Det lå veldig mange hoteller i det området. Ca 10 minutter å tusle bort til Times Square/Broadway, og kanskje 15 minutter opp til Central Park. T-banestopp rett på hjørnet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Klar
|
Sv: Hvor bor vi i New York?Jeg vil tro det er helt trygt å ta bane. Vi gjorde det sent på kvelden, men ikke på natten (grunnet følge av en treåring) og opplevde det som helt trygt. Ikke sikkert jeg hadde gjort det hvis jeg var alene i storbyen, da. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor bor vi i New York?The Paramount Hotel like ved Times Square er nyoppusset; små, men lekre rom og gangavstand til mye.
|
|
|
#34 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvor bor vi i New York?Vi bodde 9 dager på Salisbury i West 57th street i sommer, det var helt topp. Rommet vi fikk var gigantisk, større enn leiligheten vår, med masse garderobeplass, egen stue og kjøkkenkrok, men lite bad. Det var rolig og fint, men gammelt og slitent- men alltid gullende rent. Store vinduer som jeg satt og drakk kaffe i om morraen var et pluss. |
|
|
|
![]() |
|
|