Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor bor vi i New York?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-12, 10:13   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bor vi i New York?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ligger på manhattan et steinkast fra ground zero. Utrolig hyggelig personale, flotte rom, god mat og hyggelige cafeer rett ved. Jeg syns det var rimelig sentralt, og uten barn kunne vi lett spasert opp til central park.

Bare en liten betraktning; ground zero er ikke en liten rusletur fra central park. Det er sikkert mulig å gå, men jeg antar det tar godt over timen. Jeg ble overrasket over avstandene i NY. Men både subway og taxi fungerer fint utenom rushen.

Vi bodde på 59th street. Det var like i nærheten av central park, og jeg synes forsåvidt at utvalget av restauranter var bra der også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.