|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Jåling for amatører
Jeg husker fortsatt hvor mye jeg bannet da jeg hadde på neglelakk før jeg giftet meg. Det er nærmere fire år siden.
Jeg kjøpte min på Vitusapotek, kosta 199. Det syns jeg er helt overkommelig for å sjekke om det funker for meg.
![]() |
#43 |
Peppy!
|
Jeg liker veldig godt Dior, for der er kosten buet, som gjør påleggingen mye enklere. Men jeg bruker også mye Chanel, og noen ganger OPI. Min rosafavoritt er 386 fra Dior. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jåling for amatørerJeg ville absolutt anbefalt deg å se på youtube! Anbefaler to kanaler der pixiwoo fantastisk flinke,proffemakeupartister. Mye vill sminke men veldig mange naturlige. Den andre er grossmakeupartist han er og proff men lærer deg mye enkle tips og triks som kan gjøre hverdagen enklere. Anbefaler deg dette før du handler inn sminke. Med tanke på at du kansje ønsker noe annet etter å ha sett videoene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du store min! Klarer du å legge lakk sånn - er det dine negler? Hvordan i all verden får du til så rene kanter og... ja hele greiene? Jeg ser ikke ut når jeg prøver meg på neglelakk, derfor bruker jeg det aldri. Hadde vært fint å lære seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Peppy!
|
![]() Sv: Jåling for amatørerNei, det er ikke mine negler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Jåling for amatørerNeglelakk og øyenbryn blir jevnlig vedlikeholdt. Litt sminke på de verste hud-dagene og de beste humør-dagene. Ellers ikke noe. Og hudpleie - brannslukking i ny og ne, hjemme eller i salong. Kjøpt REN starter kit for sensitiv hud i ettermiddag. Nå er målet å få rutine og se om det har positiv effekt på huden. Til nå har jeg kun hatt tillitt til MD, så spent på nytt merke også.
![]() |
#50 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Jåling for amatørerLiten rapport:
![]() |
#51 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jåling for amatørerJeg kan jo oppdatere med at REN absolutt ikke slo an her. Jeg kjøpte et sett for normal hud, og alle produktene lukter så sterkt og vondt at jeg rett og slett kastet dem etter få gangers bruk. Serumet gikk først, det luktet tran. Men masken var også utrolig kvalmende, og kremene luktet altfor sterkt de også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
På (opp?)tur
|
Kjøpte sensitiv, men tran-serumet er det samme. Ingen av luktene har avskrekket meg. Men jeg ser heller ingen forskjell på huden. Kanskje jeg må ha noe antialdrings-greier? Når kan man egentlig forvente å se forskjell?
![]() |
#54 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jåling for amatørerHuden forandrer seg vel ikke merkbart og synlig på kort tid enten man bruker det ene eller det andre. Jeg håpet også at REN skulle være bra siden de skal være fri for alt skadelig, men når produktene lukter så vondt er de uaktuelle uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jåling for amatørerJeg synes lukten på den prøven jeg fikk på REN var grusom. Minner meg om myggspray. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Gi meg beskjed når du finner den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Pauset
|
![]() Sv: Jåling for amatørerJeg syntes dyre rensekremer og hudkremer er fullstendig bortkastede penger, så hadde ikke gidde kjøpe dette. Kjøp en lett lotion, så funker det til alt. Jeg bruker en peelingkrem i ny og ne, og syntes det er helt supert. Det gjør det for min del i alle fall, og jeg har verken uren hud eller andre problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|