|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker ikke Dagmar
|
|
|
#102 |
|
prøver å være tål***ig
|
Lurt! Skal låse meg inn og sjekke i morgen tidlig!!
|
|
|
#103 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Liker ikke DagmarHer har det blåst kraftig i kveld og vi har hatt discolys. Alle er nå utstyrt med lommelykter på nattbordene. Krysser vi fingrene for at ingen blir skadet i natt, uansett hvor i landet man befinne seg.
|
|
|
#107 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Liker ikke DagmarEr det skader på hus der? Det ligger jo ganske beskytta til, det. Naustet er jo forståelig, men selvsagt trist at det blir så mye skader. Jeg satser på at husene innover i fjorden står greit til i morgen tidlig, har ikke hørt så mye skademeldinger innover ennå. Vet du om M har båt på Cap Clara eller Tøndergård? Tøndergård ble bygd om etter forrige storm, så det skal vel være litt tryggere?
Litjtausa 06. Lille skatt 07 Sist redigert av gajamor : 26-12-11 kl 11:58. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Håper du finner det du trenger i morgen og får tak i foreldrene dine. Og så håper jeg dere får en så god natt som mulig, på tross av Dagmar. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Liker ikke DagmarNesten så jeg tror magica har i fræna eller cap clara (men der er hele brygga løs Ig båtene driver fritt på sjøen så håper det ikke er der). VEt ikke sikkert. Vil tro tøndergård er safe. Bjørset er beskyttet men skader pga treffskaer av løse flyvende ting (ser ut som om det er naboens møbler og en plate av noe slag). Naustet er trist, trist syn... Huset som røyk er i årølia, nyfeltet.
|
|
|
#112 |
|
|
Sv: Liker ikke DagmarTrampolina vår er søkk borte. Den ligger ikke inn mot noen av nabohusene og ikke på noen biler. Men hvor den er, se det aner jeg ikke. Herregud. Det er siste gang jeg overlater til madammen å få tatt ned den altså.
|
|
|
|
#114 |
|
|
Sv: Liker ikke DagmarPlastikkhuset ligger inntil garasjeveggen til naboen.
|
|
|
|
#116 |
|
|
Sv: Liker ikke DagmarJeg kan ikke se den noe sted i området rundt oss her. Håpet er at den har blåst på jordet. Jeg så at svigermor var våken når jeg var ute sted, så jeg skal kjøre meg en runde når hun våkner...
|
|
|
|
#117 |
|
Mother of Dragons
|
Så utrolig ubehagelig! Håper det går bra.
|
|
|
#118 |
|
|
Jeg har overlatt det ansvaret til madammen, og mast siden i slutten av september at nå må hun få ut fingeren og få ned den skiten. Men nei.
|
|
![]() |
|
|