|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Medlemssalong II
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
flisespikker
|
![]() Sv: Medlemssalong II
Neida, det gjør ikke det. Men det er jo en interessant diskusjon.
![]() |
#183 |
Absolut ateist
|
Det er hvertfall ingen av navnene på min gi/få prikker liste som går igjen.
![]() |
#184 |
Bedreviter
|
Synes du et "anbefalingssystem" en noe mer rettferdig enn et system basert på prikkepoeng og antall meldinger altså? Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må bli minst like "klikkete" og "urettferdig".
Jeg kjenner meg heller ikke igjen i dette. Jeg har aldri takkeprikket, og jeg kan ikke huske å ha fått noen takkeprikker noen gang. Som Skilpadda, er jeg også "sløv" med å prikke vennene mine. Det er faktisk ganske sjelden jeg prikker Skilpadda, Polyanna eller noen av de andre som jeg kjenner godt her inne og også er venner med IRL. De vet at jeg synes de skriver fantastiske innlegg og at jeg digger dem på generelt grunnlag, så det er liksom ikke nødvendig å gjøre et poeng av det hver gang de sier noe smart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Medlemssalong IIHm........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Medlemssalong IIDet er godt vi er litt uenige for det er det som skaper et forum. Jeg syntes bare at det var litt viktig å få frem at tanken på medlemssalong II er bra og helt sikkert en god løsning for å kunne lette hjertet sitt i litt trygge omgivelser men at kravene kanskje var litt for uoverkommelige for de fleste (men det var kanskje meningen også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Expired
![]() Sv: Medlemssalong IIKompis-kompis-kompis...det ble rart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Bare et spørsmål sånn helt ut av sammenhengen (dette har jeg lurt på i flere år, helt siden jeg kom på NM) : Hva i alle dager er voy??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg har flere IRL-kjente her inne, men de aller, aller fleste av poengene mine kommer fra andre brukere her inne. De har kommet etter trådstarter, bilder, seire i Clubby-quizer eller mine mange morsomheter
![]() |
![]() |
#195 |
Expired
![]() Sv: Medlemssalong IIDet var ikke lov å nevne VOY på NM, ser du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Passiv
|
Jeg støtter kie her. Jeg skjønner og forstår tanken bak en slik VIP-salong, men tenker at det vil være noen ok diskusjoner som forsvinner da... |
![]() |
![]() |
#198 |
weird
Jeg synes du er en dårlig mor fårdi du fakktisk drikker åpp maten til ongen din!!!!!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
weird
![]() Sv: Medlemssalong IIUff. Jeg burde virkelig ikke logge på når jeg er så overtrøtt som dette.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|