|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Epikur
|
Sv: Pannekaketråden med tvist
Vittig. Av en eller annen grunn.
|
|
|
#42 |
|
Originala
|
Veldig bra! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistHadde bare alle hatt ukesliste, kunne jeg sendt bort Vetle bare de dagene det var fiskemåltider. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist gang ungene spiste middag hos andre ble de servert hjemmelagede kjøttboller i tomatsaus (sistnevnte også hjemmelaget) med fullkornspasta og salat til.
|
|
|
|
#45 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist fredag var minsten på middag og overnatting hos en kompis, og han fikk pannekaker.
|
|
|
|
#46 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pannekaketråden med tvistForrige gang Hiawata var borte fikk han kyllingnuggets. Jeg aner ingenting om tilbehøret, eller om de var hjemmelagede eller ikke. Jeg driver ikke kryssforhør av hva han får servert borte.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gjør du ikke? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#51 |
|
Originala
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
er her
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist Størsten spiste borte fikk han hamburger, jeg husker ikke hva jeg servete sist vi hadde små gjester på besøk, det er en stund siden.
|
|
|
|
#53 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistBarnehagebarn som vi ikke kjenner så godt serveres noe barnevennlig som jeg regner med de liker, gjerne pannekaker.
|
|
|
#54 |
|
Sånn passe sane
|
Oppskrift på hjemmelagede fiskeboller, Kitty?
|
|
|
#55 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pannekaketråden med tvistUngene har en dag i uka de har med en venn hjem hver som bor litt lenger unna sånn at de blir med hjem rett fra barnehage/sfo. Synes ungene er veldig takknemlige jeg. Eneste jeg passer litt på er at jeg ikke blander sammen ting, men har ting litt i skåler hver for seg, så velger de fritt hva de vil ha. Forrige gang hadde vi meksikansk gryte med ris og oppkuttede grønnsaker/salat ved siden av. Moren til minstemann sin venn fikk støre øyne når jeg fortale at sønnen hennes på 4 år hadde gjort et stort innhugg i fetaosten som var ved siden av alt det andre han også spiste. Det var visst noe av det beste han hadde smakt. Det hadde han tydeligvis aldri fått hjemme. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi endrer ikke middagsplaner fordi vi får gjester. Siden mine egne unger er mer kresne enn noen som noengang har vært på besøk, så pleier det alltid å være en bestanddel av måltidet som lar seg spise; også av små gjester.
|
|
|
|
#57 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Her tror jeg du er inne på noe.