|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tankefull
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist Storebror var med noen hjem fikk han pølse og lompe.
|
|
|
#22 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistDen som sist spiste borte var tenåringen. Det var visst fisk. Om jeg ikke husker å spørre (noe jeg sjelden gjør) aner jeg ikke hva de spiser borte. Sist noen spiste her var det muffins som de laget selv og skulle ha med på fjelltur (i tillegg til grovbrød, vann og frukt). |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Originala
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi hadde middagsgjest i går, og da grillet vi hamburgere. Både Lillemor og venninna lot alle grønnsaker ligge urørt. Men til dessert hadde vi både oppskåret eple, kiwi og banan, samt druer og jordbær. En del vitaminer fikk de vel i seg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Pannekaketråden med tvistLillesøster hadde gjest med hjem i går, da spiste vi blomkålsuppe (hjemmelaget) og kjøttboller/poteter/grønsaker/saus. Sausen var torosaus, noe vi har en gang i skuddåret. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist
hehe... Vi snakker vel heller ikke så mye om hva som har skjedd borte. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Pannekaketråden med tvistSkal vi se.
|
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist storebror var borte vet jeg ikke hva han fikk.
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Kan vi også komme til deg? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Pannekaketråden med tvistHun fikk koteletter sist hun var hos venner. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bedreviter
|
Sv: Pannekaketråden med tvistForrige besøkende fikk hjemmelaget gryterett med rester av 17. mai-lam og masse grønnsaker. Det falt ikke i smak, tror jeg, men hun spiste litt av risen og de fikk is til dessert, så jeg har ikke dårlig samvittighet. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Epikur
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi forandrer sjelden eller aldri ukemenyen pga gjester, firkantet som vi er. :middagsplan:
|
|
|
#35 |
|
Bedreviter
|
Viktig eller vittig? Planlegger de besøk neste onsdag, kanskje? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bedreviter
|
Sv: Pannekaketråden med tvistNår vi har planlagt besøk av små barnehagegjester, noe som skjer langt sjeldnere, så serverer vi oftest noe veldig barnevennlig, til gjengjeld. Da går det i pannekaker, pasta med kjøttsaus, kjøttkaker eller annet som de fleste unger liker. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Originala
|
Eldste står sikkert med middagslisten i skolegården, og så får de plotte seg inn på de dagene de vil komme på middagsbesøk. Om litt forstår de at dette kan bli en riktig så fin ordning dersom alle overbeviser sine foreldre til å gjøre det samme. Da kan de legge opp en finfin løype så de får tomatsuppe, pasta og pannekaker hver dag. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|