|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva er det med USA?
Nei, elektronikk var ikke spesielt billig. Bortsett fra en spesiell arbeidslampe jeg skulle ha - det var halv pris. DS til mini var lik pris.
|
|
|
#62 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva er det med USA?Å glede seg på forhånd, ja. Vi kjøpte billettene for tre uker siden, reiser i juni, og jeg har vanskelig for å sove om nettene allerede. Det meste er detaljplanlagt alt, og jeg har en liste over alt jeg skal handle og hvor jeg skal spise.
|
|
|
#63 |
|
www.bomulls.no
|
Åh, det er fantastisk. Vi ankom NYC kl. 14 lokal tid, og dro da rett på hotellet. Hadde en runde ute før vi gikk hjem, med planer om å gå ut og spise igjen ... Vi sovnet på senga begge to og våknet grytidlig neste morgen. Var ute og gikk før kl. 07 og fikk virkelig se byen våkne til liv en vakker vinterdag. DET var magisk!!
|
|
|
#64 |
|
www.bomulls.no
|
Haha, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen. Vi var over sist i sommer og siden da har vi snakket om at vi ville reise til våren/sommeren igjen. Billettene ble endelig bestilt i november, og siden da har jeg vært som en unge. Jeg har skikkelig nedtelling og sommerfugler i magen - gleder meg stort!!
|
|
|
#66 |
|
Audacious
|
Sv: Hva er det med USA?Jeg har aldri hatt noe ønske om å reise til USA, egentlig. Det er steder jeg har reist til i andre verdensdeler som jeg gjerne skulle besøkt igjen, og land jeg aldri har besøkt som jeg gjerne skulle sett. Men så sitter jeg her, da, på et motellrom i en knøtteby langs California Highway 1...
|
|
|
#68 |
|
|
Det er ikke til meg, men til guttene mine. Og de ønsker seg t-skjorter og hettejakker/gensere i merkene DC, Volcom, Burton, Nomis og andre skateboard og snowboard-merker. Finner du butikker med disse merkene må du gjerne si ifra.
|
|
|
#71 |
|
Leser
|
Takk skal du ha Hobbes.
|
|
|
#72 |
|
Audacious
|
Sv: Hva er det med USA?Nabojenta, Santa Cruz er et skatemerke i seg selv, et av de eldste og mest tradisjonsrike. Jeg tror jeg blir rullet i tjære og fjær om jeg etterspør et annet her i byen.
|
|
|
#73 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
¨Åh, Santa Cruz!
|
|
|
|
#74 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det med USA?Vi reiser til USA til sommeren. Vi har egentlig ikke tenkt så mye på det tidligere, men etter et Middelhavscruise sist sommer ønsker vi å prøve cruise i karibien i år. Etterhvert tenkte vi at når vi først reiser såpass langt, hvorfor ikke oppleve litt mere av USA enn flyplass og cruisehavna. Vi skal først et par dager i Fourt Lauderdale før ei uke på cruise i karibien, så ei uke i Orlando før vi tilslutt avslutter med ei lita uke i Miami. Vi har booket alt foruten leiebilen nå, og gleder oss enormt til avreise. Storkoser meg med planleggingen! |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det med USA?Vi reiser også i sommer, og skal være der i 7 uker. Gleder meg ganske mye, ja. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Audacious
|
Nei, det visste jeg ikke.
|