Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 10:21   #221
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For noe tull, FF. Du skrev at du begår ikke store lovbrudd, og så ramser du opp ting du ikke ville gjort. Det aller største lovbrudde unnlot du derimot å nevne, så derfor kom jeg med en fjasebemerkning. Det du gjorde tilbake hadde ingenting med fjas å gjøre, skal jeg fortelle deg, og med tanke på hvordan det endte sist gang, vet jeg at du aldri i verden ville kommet med noen vennligsinnet spøk tilbake. Kommentaren min i den tråden var kanskje unødvendig, men den hadde ingenting med deg personlig å gjøre, den gikk utelukkende på det du skrev om en sak, du gjorde meg gjenkjennbar for mange, spesielt mtp at fornavn, bilde og bosted var tilgjengelig på det andre stedet. Et stort overtramp!

Herregud. Er det virkelig mulig å ta seg selv så seriøst? Du fjaser, jeg fjaser.

Jeg regner med at alle som vet hvem du er fra nevnte forum var klar over det allikevel, så jeg røpet ingen stor hemmelighet. Jeg var bare ute etter (på en spøkefull måte - derav kneggsmilyen) at du skulle vite at jeg visste hvem du var. Hvis noen har røpet hvem du er, så er det deg selv etter denne tråden.

Og jeg gjorde deg kjent med bilde, bosted og fornavn? What?! Heter du det figuren heter, og bor i en eller annen liksomskau i USA?

Er du spydig og ekkel, så må du regne med at jeg ikke bestandig klarer å la være å være spydig tilbake, og din kommentar i nevnte tråd ble skrevet av deg KUN for å være spydig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:21   #222
Slettet bruker
Passiv

Standard

FF - dette er en tråd som er åpen for alle å lese og å skrive i. Dersom du ikke vil ha andres kommentarer så er det dumt å trekke opp en sak i en slik tråd.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:22   #223
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fulgt denne tråden uten å skrive noe. Jeg har ikke noe spesielt forhold til verken skremmern eller fruktflua(annet enn at skremmern har gitt meg en av mine få røde prikker), og jeg skjønner ikke hvorfor ikke fruktflua skjønner at hun har dummet seg skikkelig ut. På meg virker det jo som at skremmern er den som klarer å være saklig, mens fruktflua bare legger all skyld på skremmern og ikke klarer å se seg selv i denne saken.

Jeg er stort sett enig i det smilefjes sier.

Gammel 17-10-10, 10:25   #224
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lurer litt Fruktflua, hva er dette med kommentar på utseende?
Skremmern har allerede svar at hun ikke vet, men det gjør vel du, siden du skrev det?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:26   #225
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Kirsebær, du hadde kanskje reagert dersom jeg hadde lagt ut et bilde av et kirsebær og sagt at jeg gjerne ville kjørt det bæret til gjørme i kjøkkenmaskina og skvisa det tomt for saft etter? Kanskje jeg bare ville lage juice?

Jeg hadde ikke reagert på slikt. Jegf hadde selvsagt sett at det kunne vært det samme som å kaste hansken (som jeg jo etteryser at flere skal gjøre!), men for meg blir det Ricky Lake og drama om man skal begynne å ta til seg slikt. Og jeg er ikke der.

Jeg syns verken FF eller Skremmern er helt i vater nå.

Gammel 17-10-10, 10:29   #226
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg hadde ikke reagert på slikt. Jegf hadde selvsagt sett at det kunne vært det samme som å kaste hansken (som jeg jo etteryser at flere skal gjøre!), men for meg blir det Ricky Lake og drama om man skal begynne å ta til seg slikt. Og jeg er ikke der.

Jeg syns verken FF eller Skremmern er helt i vater nå.

Men hva i svarte skal jeg gjøre da? Det blir jo feil uansett hva jeg gjør. Jeg prøver å ordne opp i dette, stoppe løgnene, og når hun for andre gang kommer med disse stikkene på åpent forum, tenkte jeg at det var det eneste stedet å "ta oppgjøret".

Gammel 17-10-10, 10:29   #227
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg skjønner at andre tar seg nær av andre ting enn det jeg gjør altså.
Full forståelse for det.
Det er bare en del reaksjoner jeg ikke skjønner.

Gammel 17-10-10, 10:30   #228
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke i vater, dette er internett, men ja, dette minner mye om mobbing, og nei, jeg vil ikke være i denne tråden lenger. Jeg kommer til kort uansett - det er fårhåndsbestemt virker det som. Derfor kan jeg ikke tillate meg å bruke mer energi på dette pisset - for det er det det er.

Denne tråden er herved død for meg, og med dens død, så døde en stor del av respekten jeg har hatt for noen medlemmer også.

Gammel 17-10-10, 10:30   #229
Fruktflua
Sperret

Standard

Men hva i svarte skal jeg gjøre da? Det blir jo feil uansett hva jeg gjør. Jeg prøver å ordne opp i dette, stoppe løgnene, og når hun for andre gang kommer med disse stikkene på åpent forum, tenkte jeg at det var det eneste stedet å "ta oppgjøret".

Jeg lyver for søren ikke. Nå må du slutte å slenge ut av deg sånn tull!

Gammel 17-10-10, 10:31   #230
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det var meg, og den er svært genial; Arguing on the internet is like running the special olympics - even if you win you are still retarded.

Det var jo litt humor at det var akkurat deg som hadde den- ja den er genial, det er ikke denne tråden.

Gammel 17-10-10, 10:32   #231
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Skremmern: Jeg vet ikke hva som er smartest eller lurest eller hjelper deg mest. Kanskje er det å ta det opp slik du har gjort i tråden her?

For meg hadde nok løsningen vært og ledd hemningsløst i stuen min og latt tråden gå uten meg.

Men vi er jo forskjellige. ()

Gammel 17-10-10, 10:32   #232
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

FF, bare som en kommentar: Det er bare en måneds tid siden jeg skjønte at jeg kjente Skremmern fra før, og jeg har vært her i over to år, og som sagt møtt henne i virkeligheten. Jeg syns du kunne latt henne få velge å komme ut av skapet selv, det er ikke bare-bare å ha vært så profilert på andre forumer før. Jeg var ikke like profilert, men ville like fullt blitt irritert om noen outet mitt gamle nick på åpent forum, og i hvertfall om det ble gjort på den måten du gjorde det. Den prosessen du og Skremmern har vært gjennom var ikke noe morsom for Skremmern heller, det kan jeg love deg!

Og igjen, med fare for å erte deg på meg, så syns jeg ikke at du gjør en særlig god figur nå. "jeg bare tulla! Det er ikke min feil at hun ikke skjønner en spøk!" Er det ikke det alle mobbere sier på rektors kontor?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:37   #233
Fruktflua
Sperret

Standard

Dette er min siste post i denne tråden, og kanskje til og med på FP.

Til alle som støtter Skremmeren og tror at jeg er sånn hun tilegner meg å være; dere tar feil.

Til alle som har kommet med litt støtte i denne tråden; takk.

Gammel 17-10-10, 10:38   #234
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Dette er min siste post i denne tråden, og kanskje til og med på FP.

Til alle som støtter Skremmeren og tror at jeg er sånn hun tilegner meg å være; dere tar feil.

Til alle som har kommet med litt støtte i denne tråden; takk.

Men om alle tar feil, hvorfor i alle dager prøver du ikke å vise det da? Du sier jo ingenting som støtter din egen sak.

Gammel 17-10-10, 10:41   #235
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men om alle tar feil, hvorfor i alle dager prøver du ikke å vise det da? Du sier jo ingenting som støtter din egen sak.

Det tenkte jeg også, og jeg holder ikke med noen, bare så det er sagt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:42   #236
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror ikke noe spesielt om deg ut fra karakteristikk hverken her eller der, FF. Jeg kommenterer ikke annet enn det jeg selv ser at du faktisk har skrevet.

Sånn for ordens skyld. Ikke kan jeg skjønne at det å få beskjed om såpass er så ille heller? Jeg har da fått ganske klar beskjed jeg også her og der - og tatt det til meg. Og noen ganger ikke tatt det til meg fordi jeg ikke var enig. En tilbakemelding er ikke mer enn akkurat det - en tilbakemelding. Det er ikke mer enn en dag eller to siden sist en eller annen høyt respektert sa meg at jeg var på bærtur - og hadde et poeng.

Og en konflikt mellom to sidestilte er ikke mobbing - det er i hovedsak en konflikt. Det betyr ikke at det ikke er vondt - men det er ikke mobbing.

Det er fremdeles spørsmål her rundt påstanden om sjalusi for eksempel som ikke er besvart. For alt jeg vet ligger det mer her, men det vet jeg ikke noe om så det blir det vanskelig å ta med i ligningen.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 10:43   #237
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det tenkte jeg også, og jeg holder ikke med noen, bare så det er sagt.

Jeg holder heller ikke med noen, men syns vel at skremmern er den som har kommet best ut.

Gammel 17-10-10, 10:52   #238
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lyver for søren ikke. Nå må du slutte å slenge ut av deg sånn tull!

Men hvor er disse prikkene da? Når har jeg vært slem og ufin mot deg? Hva har jeg gjort (før Fp (og etter)) mot deg?

Gammel 17-10-10, 11:13   #239
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nå er vel ikke du akkurat berømt for å legge ting bak deg heller da, Skremmern... Du synes det blir feil uansett hva du gjør, ja vel. Slik jeg kjenner deg fra dette forumet så har du IKKE gjort deg bemerket som en som legger seg langflat, beklager eller er ydmyk. Men det er nå min mening.

Forøvrig så blir det litt fjernt for oss som ikke kjenner dette "andre forumet" så blir det ikke enklere å forstå denne "greia" Skremmern og Fruktflua har. Tydeligvis endel gruff... så når noen legger inn en avatar fra dette andre forumet og blir bestyrtet, så tolker vi andre kanskje det ikke dithen som at det var sååååå alvorlig.

Gammel 17-10-10, 11:20   #240
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jøsses.
Jeg er litt overrasket kjenner jeg. Jeg nøyer meg med å klemme litt på rine jeg.

Og med å si at det stemmer. Det er det som er fint med å krangle på sak så man nesten dør av irritasjon - det hender man plutselig finner ut at den i andre enden igrunnen er veldig ålreit.
.

Det var bare halvveis et kompliment, SF, for hvis du veldig ofte kommer opp i konflikter med andre brukere, (fikk litt deja vu av Lille Megs historie her ) kan det jo hende du bør avvente litt før du slår på stortromma med rapportering og full rulle? Kanskje LM også viser seg å være veldig grei.

Krangelen mellom Skremmern og FF har jeg bare skumlest, og merker at jeg ikke har noen formening om hvem som "har rett" og ikke. (Og det forundrer meg at så mange faktisk klarer å ha det...) Jeg synes FF kommentar om Skremmerns nick var litt på kanten, og så synes jeg virkelig at det minner om mobbing når man sender en rødprikk der man skriver at noen er evneveik. Hvis jeg hadde fått ørtn rødprikker av en annen bruker, nesten uansett hva jeg skrev, hadde jeg sikkert også følt meg litt "forfulgt." Når det er sagt, vi aner jo ikke noe om hvilke og hvor mange rødprikker FF har sendt til Skremmern, så det kan jo hende det bare var svar på tiltale? Jeg håper ikke FF forlater forumet selv om hun har forlatt tråden, iallfall.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.