Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-14, 22:16   #108
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dag

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dvs det kan være jeg gjorde mer enn jeg tenker. For hvis man regner labrapporter etc inn brukte jeg nok noe mer tid. Jeg gjorde jo det jeg skulle på et vis. Men sånne forberede-seg-til-timene-aktiviteter har jeg aldri drevet med.

Med forberede seg mener jeg altså å forberede det som skal leveres inn da. Type rapporter og innleveringer.

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Nei, ikke i seg selv, men om man så skal bruke minimum to timer på lekser, så synes jeg vel det begynner å bli en ganske lang dag.

Ja, det vil nok være veldig subjektivt. Jeg synes ikke akkurat det er en lang dag at en 18-åring er ferdig med alt av skolearbeid klokken 1700, hvis man tar utgangspunkt i tanken om å komme hjem klokken 1500.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat