Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 09-08-22 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Jauda, på plass.
Trøtt i trynet for kommer med ikke i seng om kvelden. Håper det går seg til i løpet av uka.
Postet 09-08-22 kl 09:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen fra fjæra et sted i Nord-Troms. Jeg gjennomførte jobbreiseplanen min. Nå skal jeg ha teltkontor i noen timer før jeg drar videre for møter. Elsker å sove i telt! Må bli kvitt den dørstokken.
Postet 09-08-22 kl 09:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nok en "jet lag-ed" melder seg her! Jeg får heller ikke snudd tilbake til normal døgnrytme i en fei.

I morges har jeg hatt verdens korteste besøk på legekontoret. Jeg skulle ta en blodprøve. Det gikk fire minutter fra jeg trakk laboratoriekølapp til jeg satt i bilen og var ferdig. Det er det ikke noe å si på.

Mange små møter i dag, de fleste er tilbake igjen etter ferie og nå kommer det fine været. Jeg tror nok jeg må gjøre alvor av å avspasere i slutten av uka.
Postet 09-08-22 kl 09:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var helt sikker på at det var onsdag. Jeg ønsker nok at tida skal gå litt fortere enn den gjør. Men jeg er så heldig at jeg er et a-menneske, så jeg har våknet til omtrentlig samme tidspunkt hele ferien. Forskjellen nå er at jeg må gå ut av senga og komme meg på jobb, men det er ikke noe tungt å gjøre der.


Mannen min og jeg innser ikke at vi er i ferd med å komme over i kategorien "godt voksne". I sommer skulle det skje så mye, så vi skulle IKKE på Øyafestivalen i år. Og så dukket det plutselig opp billetter på facebook som en bekjent skulle selge, så nå skal vi visst dit på torsdag allikevel.
Postet 09-08-22 kl 09:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Jeg har et viktig og forberedelsestungt møte om et par timer, og synes fortsatt det er skikkelig urettfeigt at det ikke er mer ferie.
Postet 09-08-22 kl 09:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Siste dag av f, eller a, som det heiter no i august. Etter ei feltreise av ein sommar er eg klar for fyrste plandag i morgen.
Postet 09-08-22 kl 09:56 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret, og her er det nesten ingen. Siden det er meldt så fint vær her resten av uka, så er det greit å ha unnagjort ukas 2 kontordager allerede i dag. Greit å kunne ta lunchpausen og et par "røykepauser" i hagen de resterende dagene.
Postet 09-08-22 kl 09:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så tøff du er, Heilo! Telt kontor ja. Jeg er en pingle når det kommer til telt. (For kaldt, for varmt, for klamt, for trangt, for hardt.. for.. jah.. ukomfortabelt.. )

Hjemmekontor i dag, og 6 teamsintervjuer på planen. 1 unnagjort. Veldig deilig å kunne ta dette hjemmefra. Da kan jeg rydde og vaske litt innimellom.
Postet 09-08-22 kl 10:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har våkna grytidlig (mellom 6.30 og 7) hele sommeren, men NÅ, når jeg begynner på jobb igjen om akkurat ei uke, begynner jeg å sove lenge (til nesten ni i dag)!
Postet 09-08-22 kl 11:31 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Så fint det høres ut med teltkontor, Heilo.
Postet 09-08-22 kl 11:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Dag 2 etter ferie, lurer på når det er ferie igjen.
Postet 09-08-22 kl 11:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Dag 2 er verre enn dag 1.
Postet 09-08-22 kl 11:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag!

Dag to, uke 2. Det går fint å stå opp, men hodet er ikke heelt på plass ennå. Jeg må virkelig jobbe for å få det skarpe fokuset på plass. Jaja, det går seg vel til.
Postet 09-08-22 kl 12:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg gjekk heilt i kjellaren då mailen med programmet for planleggingsdagane kom. Eg er ikkje ferdig med ferien. Og så kom melding frå ein av yndlingskollegaene mine om at ho er kommen inn på studier, så ho kjem ikkje tilbake på jobb. Og ute er det surt og grått.

Jada, eg er i eit herlig humør om dagen.
Postet 09-08-22 kl 12:43 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ah, det er ergerlig å miste favorittkollegaer, Hjertensfryd.

Jeg har opplevd det den siste tiden, men ser til min fornøyelse at det kommer veldig grepa og hyggelige erstatninger inn. Har besøk av barn med venner på jobb, så jeg er spent på hvordan resten av dagen skal gå. Foreløpig har de nålefiltet og jeg har bare brukt et plaster.
Postet 09-08-22 kl 14:49 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no