Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 08-06-23 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Litt trå morgen. Jeg våknet med migrene (som også gjør meg veldig luktsensitiv) og nå har ungdommen stekt laks til frokosten sin. Jeg kan jo ikke klage på det, men tror det blir verandaen for meg straks.
Postet 08-06-23 kl 08:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. En sjelden hjemmekontorstart på dagen. Skal til regnskapsfører om litt, og benytter sjansen til å jobbe hjemmefra før møtet. Snart en kopp god hjemmekaffe.
Postet 08-06-23 kl 08:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring, Blondie!
Postet 08-06-23 kl 08:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb. Yngste skal ha kjemi muntlig i dag. Han virket rolig i går, så krysser fingrene for en ok opplevelse.
Postet 08-06-23 kl 08:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til Blondie.

Kontor og møtedag. Og mer spennende enn det blir det nok ikke.
Postet 08-06-23 kl 08:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal straks på MR og gleder meg ikke. Så på kontoret etterpå med et par timers konferanse på teams. Satser på at jeg rekker noe lunsj.
Postet 08-06-23 kl 08:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God bedring Blondie.
Her er det sooool.
Postet 08-06-23 kl 08:58 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret og er fornøyd med å ha sovet godt i natt. I går trente jeg styrke med noen treningskompiser, og den treninga gjør underverker for søvnen min. I går hadde vi ikke noen trener heller, så jeg er VELDIG fornøyd med at vi faktisk gjennomførte på egenhånd.

Det har blitt veldig mye jobb de siste dagene. Vi skal egentlig ha sommertid nå, men i praksis fungerer det visst stikk motsatt. Jeg jobber mer enn noen gang tidligere i år. Vel, vel ... jeg får være fornøyd med å ha en arbeidsgiver som mener at det er helt rett og riktig at jeg får overtidsbetalt. (Sånn har det ikke alltid vært for min del.)
Postet 08-06-23 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Nydelig vær i Bergen og jeg skal tilbringe dagen inne i et varmt klasserom med nervøse elever. Sensoroppdrag på naboskolen, jeg håper jeg klarer å gi elevene en fin opplevelse.
Postet 08-06-23 kl 09:37 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Blondie!

Var pling våken kl.5. Ikke det jeg forventa på sovemedisin. Skal være effektiv igjen i dag og så optiker.
Postet 08-06-23 kl 10:10 av star star er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, ingen møter på planen, det er helt greit for min del.

Skal til frisøren på slutten av dagen, men skal rett på styremøte etter på. I morgen har jeg tatt meg fri fordi vi skal ha nonfirmasjon for yngste på lørdag. Ikke at det egentlig er så mye å gjøre, men jeg hadde lyst på fri.
Postet 08-06-23 kl 10:16 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, jeg er fortsatt sliten etter den elleville helgen som var. Skal kare meg på trening i kveld, så blir det nok plutselig en rolig helg på meg etterpå.
Postet 08-06-23 kl 11:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Pang, kvardag! Eg starta dagen med å sykle til time hos den fantastiske fastlegen min. Ho ga meg det løftet eg trengte for å få sendt melding til "solstrålen" eg har fått utdelt i NAV-systemet. Godt å å unna ting ein har kvia seg for.
Postet 08-06-23 kl 11:43 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no