Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 07-06-23 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vært oppe en stund, men skal først nå kreke meg i dusjen. Jeg må kvinne meg opp litt, for jeg skal legge frem prosjektet mitt i dag. Jeg prøver å ha lave skuldre.
Postet 07-06-23 kl 08:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til, Blondie!

Her har det kommet noen ordre inn, så det er heldigvis noe å gjøre. Straks er det ut i produksjonen. I kveld blir det enten dugnadsjobbing på frivilligjobben eller teaterforestilling. :teaterfestival i byen:
Postet 07-06-23 kl 08:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Blondie.


Jeg har kontordag, men skal også sitte som tillitsvalgt i noen intervjuer. Det er med en veldig dyktig personalleder, så jeg lytter og lærer.
Postet 07-06-23 kl 08:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Blondie!

Skal være effektiv i dag. Ikke for egen del.
Postet 07-06-23 kl 09:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Tvitvi, Blondie! Husk det er du som er eksperten på ditt prosjekt!

Er på kontoret og skal ha opplæring på nyansatt om noen timer. Best å være effektiv før det.
Postet 07-06-23 kl 09:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Lykke til Blondie.

Hjemmekontor her i dag. Jeg våknet med hodeverk, og kjenner at hele dagen er litt sånn blæh... Gleder meg til kollegaen min som jeg er vikar for kommer tilbake på mandag. Har egentlig nok med min egen jobb, så det har vært travle uker.
Postet 07-06-23 kl 09:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snørrete halsbetennelse-ungdom gikk på skolen, med fare for å bli trukket opp i muntlig i dag. Håper virkelig hun blir trukket opp i puljen neste uke i stedet.
Postet 07-06-23 kl 09:41 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret. Jeg skal snart dra og holde et innlegg/foredrag på et avdelingsledermøte(vi er heldigvis 2 som skal) Vi har gjort det en gang før for noen andre avdelingsledere, og da gikk det bra.
Postet 07-06-23 kl 09:53 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Puh, ungen kommer i eksamenstrekket neste uke, da er det muligheter for å bli frisk! Livet smiler
Postet 07-06-23 kl 10:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
tvi-tvi, Blondie!

Jeg sitter og kjeder meg på jobb. Er avhengig av andre folk for å få gjort min jobb, så arbeidshverdagen min er noe "humpete" fra jobbe-jobbe-jobbe til å glane ut i lufta ... (Det er jo greit nok når man vet at det er sånn, men ... bittelitt kjedelig alikvel )
Postet 07-06-23 kl 11:41 av him him er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg held på å pakke saman i skuta, flyg heim om nokre timar. Har, som alltid, berre brukt 1/3 av bagasjen, så alt er som det skal vere her.
Postet 07-06-23 kl 11:45 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Tvitvi Blondie!
Postet 07-06-23 kl 11:52 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Lykke til, Blondie!
Postet 07-06-23 kl 13:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ferdig med muntlig eksamen! For en lykke!
Postet 07-06-23 kl 16:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det gikk fint, og nå har jeg vært på campus for siste gang. Rart! Nå er det bare å glemme dette litt før sensur i midten av juli.
Postet 07-06-23 kl 18:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no