Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer
|
|
Late dager her, sårt tiltrengt. Planen for dagen er gåtur i dagslys og sjakk på TV.
|
Postet 28-12-25 kl 09:09 av Blondie
|
|
|
God tur, Tjorven, så hyggelig!
|
Postet 28-12-25 kl 10:49 av millact
|
|
|
God tur Tjorven. Jeg håper at det blir vellykket
Jeg har kommet meg på yoga. Rett fra sengen i god feriestil. Etterpå blir det frokost og så opp til familien på hytten |
Postet 28-12-25 kl 10:56 av Blå
|
|
|
God tur Tjorven, det høres veldig gøy ut!
Her har besøket reist og vi er nå alene på hytta for den siste ferieuken. Besøk er veldig hyggelig, men det blir også veldig fint å være bare oss. ![]() |
Postet 28-12-25 kl 11:24 av Martis
|
|
|
God tur, Tjorven!
Rydda enda en hylle leita gjennom noen bokser og sjekka alle eskene på toppen av skapene på guttungens rom. Siden jeg da også tok ned oppbevaringen med klær så putta jeg noen klesplagg som skulle ned i den. Og vips så fant vi det vi leita etter. Fikk da samtidig rydda i eskene slik at det ikke ser ut som det har eksplodert oppå der. ![]() |
Postet 28-12-25 kl 21:16 av star
|
|
|
God morgen fra hjemmekontoret. Må nemlig jobbe litt, men jeg håper å komme godt i gang i dag - sånn at jeg kommer til en slags milepæl i løpet av morgendagen.
I ettermiddag blir det trening og kino med hele familien, det blir stas. |
Postet 29-12-25 kl 09:24 av tink
|
|
|
Morgen fra hjemmekontoret her også, type sånn passe god. Jeg trenger så veldig mer fri, men det er ikke å oppdrive på denne siden av februar.
Veldig koselig julebesøk reiser i dag, de har bodd her siden 18.12 |
Postet 29-12-25 kl 09:36 av Fintdethei!
|
|
|
Jeg har vært en sving på sykehuset, var ute igjen før jeg hadde time.
Det er visst et problem på poliklinikkene i romjula, at folk ikke møter opp. Fint for meg, som nå er smertelindret og kan møte det nye året med litt mer optimisme. |
Postet 29-12-25 kl 09:53 av Blondie
|
|
|
Var på senteret da det åpnet. Bytta en gave, kjøpt julepapir til neste år og handlet litt diverse.
|
Postet 29-12-25 kl 12:18 av star
|
|
|
God romjul!Jeg er tilbake fra Sunnfjord og tilbake på jobb. Har hatt veldig koselige juledager med hele familien og alle barna, så nå får jeg vel bare bidra litt i samfunnet også selv om jeg er trøtt ![]() |
Postet 29-12-25 kl 12:44 av Appelsin
|
|
|
God morgen (her, i alle fall) fra Barbados!
![]() Vi er i gang med dag to. Venninna mi henta oss på flyplassen da vi kom, og i går ble det rum punch i solnedgang (ja, sola var ikke fremme akkurat da, men koselig var det lell). I dag blir det strandliv og mer utforsking av nærområdet. Life IS a beach! :zen: |
Postet 29-12-25 kl 13:35 av Eia
|
|
|
God ettermiddag! Ble en liten jobbedag på meg, må ha noen på vakt og det ble meg i år, denne dagen. Fri igjen fra i morgen og til mandag. Ingenting å melde, rolig og avbalansert, satser på at det holder seg slik en time til. Da er det romjulsbesøk hos venner som er på programmet, blir veldig stas å være gjest synes jeg også, mye "verting" hjemme, både for egen og større familie. Hyggelig men utmattende.
|
Postet 29-12-25 kl 16:01 av Addison
|
|
|
God morgen. Ny jobbedag på hjemmekontoret. Fyr i peisen og rundstykker på vei inn i ovnen - det er ikke så værst egentlig.
|
Postet 30-12-25 kl 10:30 av tink
|
|
|
Morn! Andre arbeidsdag allerede; det er alltid en del å gjøre hos oss i romjulen, men det er veldig hyggelig stemning på jobb, så det er ikke noe stress. I går var vi bare tre stykker, foreløbig er vi fire, tror jeg, men kanskje det dukker opp flere etter hvert. Nydelig klarvær i Oslo i dag!
|
Postet 30-12-25 kl 11:33 av Skilpadda
|
|
|
God morgen
Feriedag på hytten. Det har begynt å snø utenfor så det er spennende å se hva dagen bringer. Vi er nettopp ferdig med frokost og jeg har ett spennende strikketøy som skal få oppmerksomhet i dag. |
Postet 30-12-25 kl 12:52 av Blå
|
|
|
![]() Jobber hjemmefra i dag med feberbarn i sofaen, og banner Altinn opp og ned i mente for at det er propp på å sende ut engangspassord som må til for å få godkjent lønnskjøring. ![]() |
Postet 30-12-25 kl 13:03 av Maverick
|
|
|
Morn! Har latt meg fascinere av sjakk i år, så nå er det sjakk på tv for fjerde dag på rad. Har lastet ned sjakk app og startet å spille også.
![]() |
Postet 30-12-25 kl 13:30 av Dali
|
|
|
Vi hadde vaskehjelper her i dag og måtte rømme huset for å ikke være i veien. Så da ble det litt gavebytting på kjøpesenter (feil størrelser) og innkjøp av store plastbokser til et ryddeprosjekt på nyåret. Det skal bli godt å få orden.
|
Postet 30-12-25 kl 16:44 av Nenne
|
|
|
Vært på jobb både i går og i dag; travelt og skjønner at Nennes konsern har omorganisert, for det er bare nye, ukjente folk som sender PO.
Datter har reist tilbake til Oslo for å feire nyttår, men kommer tilbake en snau uke over helgen. Det blir fint. Vi fikk så lite tid sammen. Star: Kunne trengt deg her for å lete etter forsvunnet genser og støvletter. De har ikke dukket opp. |
Postet 30-12-25 kl 18:07 av millact
|
|
|
Vi har forflyttet oss igjen. Blir god mat og noen runder med brettspill.
|
Postet 31-12-25 kl 17:46 av star
|
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Nyttårskaffe (01-01-26)
- Desemberkaffe (02-12-25)
- Novemberkaffe (04-11-25)
- Oktoberkaffe (01-10-25)
- Septemberkaffe (01-09-25)

God romjul!