Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 05-02-20 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen

Mye vær ute, straks jobb, men jeg kjenner at jeg burde holdt meg hjemme i dag også.
Postet 05-02-20 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Jeg frøs i natt, så nå er jeg kledd for polekspedisjon. Relativt rolig dag på jobb. Tilsynsvakt i hall i hele kveld.
Postet 05-02-20 kl 09:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Bare to dager til storesøster kommer hjem på besøk. Jeg gleder meg!
Postet 05-02-20 kl 09:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg står i en litt kjip konfliktsituasjon på jobb, og synes det er veldig tungt å skulle være her hver dag. Ledelsen støtter meg og sier at jeg bare skal legge dette bak meg, men det er tøft allikevel.

I dag lurer jeg faktisk på om jeg skal skulke et foreldremøte på skolen. Det skal handle om to ting: 1) skolegrenser for ungdomsskolen 2) Sosiale medier for 7. klassinger. Ettersom vi ikke bor innen skolekretsen så vet jeg allerede at vi ikke får plass på den skolen de fleste sogner til hos oss, og knerten har uansett søkt en del andre skoler. Når det kommer til sosiale medier, så er dette en ikke-eksisterende arena for min sønn. Han er ikke der og vil ikke være der. Så det blir himla lett for meg å si at han overholder 13-årsgrensene, men samtidig så vet jeg at det ikke er min fantastiske grensesetting som er årsaken. Jeg har alltid veldig samvittighetsfullt møtt opp, men denne gangen vet jeg ikke helt om jeg får det største utbytte.
Postet 05-02-20 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Sånt er tungt, Tjorven! Stor sympati.

Jeg har måket snø i 50 minutter i morges, og er fortsatt ikke ferdig. Men siden det snør enda og jeg skal ha hjemmekontor første halvdel av dagen fant jeg ut at jeg kunne like gjerne ta en pause og ta en ny tørn litt senere. Det er god trening men nå er jeg nesten helt av i armer og rygg.
Postet 05-02-20 kl 09:32 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
på Tjorven, og du, det foreldremøtet hadde jeg glatt droppet.
Postet 05-02-20 kl 09:39 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven

Selvsagt dropper du det foreldremøtet og gjør noe hyggelig i stedet.

Jeg har stress på jobb og et spørsmål jeg ikke får svar på og har sovet dårlig etter at tenåringen trengte å diskutere noe rett etter at jeg hadde sovnet i går kveld.

Men. Jeg har ingen planer etter jobb, så jeg skal trene og så skal jeg prøve å finne på noe godt til middag.
Postet 05-02-20 kl 09:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tjorven

Mammapoeng for dagens lunsj til unga. Har til og med matpakke nr. 2 til meg selv.
Postet 05-02-20 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sånt er kjipt, Tjorven. Og du kan droppe foreldremøtet om du har null utbytte av det.

Jeg er hjemme med sykt barn igjen, men kan forhåpentligvis gå på skolen imorgen. Feberfri dag 2 nå.
Så det blir nok noe hjemmekontor også.
Postet 05-02-20 kl 10:11 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har utsatt en oppgave en stund, noe jeg har grudd meg til i en periode. I dag har jeg en så dårlig dag i utgangspunktet at jeg bare bestemte meg for å gjøre det. Fint å kjenne på den lettelsen.
Postet 05-02-20 kl 11:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på kommunestyremøte, men er her sånn passe i ånden fordi jeg fremdeles er litt skral og ikke vært i form til å forberede meg skikkelig.

Mannen var på utviklingssamtale sammen med mini igår og det gjorde meg glad. Masse skryt og god faglig og sosial utvikling.
Postet 05-02-20 kl 11:56 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Av og til er jobben litt mye. I dag har jeg bare lyst til å gå hjem, sette på en tvserie og finne et strikketøy. Og helst ett glass vin.

Heldigvis er et en viss sjanse for alt sammen til helgen.
Postet 05-02-20 kl 12:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hjemmedag her siden jeg er 50 % sykemeldt. Bruker dagen til vurderingsarbeid. Tenkte å prøve meg på å gå en tur etter et gitt punkt i bunken, men tror det utgår pga. været; jeg begynner å hoste av kald luft, og i dag er det flere minusgrader og mye vind. Mulig jeg rett og slett tar bussen til byen og tar meg en kaffe. :stallstien:
Postet 05-02-20 kl 12:19 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven, dropp foreldremøtet, med god samvittighet! Jeg droppet et for eldste i går, skulle være noe felles for hele skolen (inkludering) og foreldrenettverk etterpå. Jeg går på alt, alltid, og er i turkomiteen i klassen og vet at det vi gjør der ift klasseturen er for å inkludere alle. Jeg ble hjemme og malte i stedet.

Håper det ordner seg på jobb, vi har mye konflikter hos oss, det er ikke noe særlig i det lange løp.
Postet 05-02-20 kl 12:30 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no