Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 22-01-20 kl 06:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
FØRST!

(Det skjer jaggu ikke ofte.)
Postet 22-01-20 kl 08:11 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Postet 22-01-20 kl 08:20 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Postet 22-01-20 kl 08:32 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hjelpes. Dette er ikke en god morgen.

Jeg våknet kl. 3 i natt og det føles ikke som om jeg har sovet siden. Det har jeg nok, men ikke mye.

Jeg er så trett at jeg svimler.

Heldigvis har jeg ingen møter og kan i hovedsak sitte ved datamaskinen og holde meg fast i bordet.

Men, jeg har kommet meg på jobb. Fått svart på de epostene som er kommet siden jeg gikk hjem i går og nå kan jeg veldig snart gå og finne meg en kopp kaffe.
Postet 22-01-20 kl 08:41 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er så trøtt!
Postet 22-01-20 kl 08:42 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Jeg har møter i ett i dag. I ettermiddag blir det åpen skole med frøkna.
Postet 22-01-20 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Blæh jobbdag i vente. Mange syke og leveranse rett rundt hjørnet.
Er superstøl i beina etter et par timer i skibakken med 9-åringen i går. Hardt og isete, og ikke noe føre for en pysete bergenser. Så bare ploging og super anspent kropp.
Postet 22-01-20 kl 09:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Psyk.mot fysio i dag, men ikke før i andre enden av arbeidsdagen.
Postet 22-01-20 kl 09:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var nå så komatøs at jeg MÅTTE sove, og tok medisiner for å hjelpe meg. Og jeg har faktisk sovet i natt. Det trengte jeg.

Jeg hadde en særdeles krevende arbeidsdag i går, og i dag skal jeg bare samle alle trådene fra gårsdagen. Det blir litt enklere.
Postet 22-01-20 kl 09:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Så bra at du har sovet, Tjorven. Jeg føler virkelig med deg for de søvn-utfordringene.
Postet 22-01-20 kl 09:39 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har sovet noenlunde. Jeg bruker nå på vinteren (for andre vinter på rad) urtebaserte tabletter som skal roe ned og lette innsovning. Brukte en annen type nå en måned, men er tilbake på "den vanlige" nå, og synes de har bedre effekt. Det funker omtrent som om man hadde drukket tre kopper kamillete rett før sengetid, uten bivirkningen at jeg da måtte ha løpt på do halve natten. Kanskje placebo, men samma det, bare det hjelper litt.
Postet 22-01-20 kl 09:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings fra hjemmekontoret, i dag uten sykt barn. Jeg skal begynne å jobbe med noe ganske nytt, det er både spennende og litt forvirrende akkurat nå, men godt å ha stille hus for å klare å tenke litt. Det er ikke så stille på jobb, akkurat. Mer kaffe først.
Postet 22-01-20 kl 09:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
En passe ok morgen hjemme hos oss. Kom meg ut i grei tid, men oppdaget at bilen ikke var satt på lading i natt, og måtte innom et sted for å kjøpe spylervæske og et annet sted for å hive glass og metall. Men nå er jeg endelig klar for en arbeidsdag, uten møter!
Postet 22-01-20 kl 10:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, jeg sover dårlig hver natt, men er så vant med det, at jeg overlever. I natt våkna jeg kl 3 og var våken en god stund før jeg sovnet igjen.

Det er rolige dager på kontoret, så jeg gjør litt forefallende.
Postet 22-01-20 kl 10:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God start på dagen, elendig fortsettelse. Jeg er så indignert at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ønsker meg en boksesekk.
Postet 22-01-20 kl 10:40 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Værsågod annemede:

En klem høres også ut til å være på sin plass.
Postet 22-01-20 kl 10:52 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg kom meg seint på jobb i dag, fordi valp, snø og tette bihuler. Men nå har jeg vært i gang en liten stund og har allerede rukket å gjøre noe jeg har gruet meg til. Så nå tror jeg at jeg fortjener en kopp te.
Postet 22-01-20 kl 11:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Tusen takk Heilo
Postet 22-01-20 kl 11:33 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Heia deg Heilo!

Jeg har også fått krysset av på utsatte oppgaver.
Postet 22-01-20 kl 11:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg må finne en god strategi på å organisere meg selv. Føler meg på etterskudd hele tiden. Det er godt mulig det hjelper å legge seg før midnatt og at overskuddet kommer tilbake med litt mer søvn.
Postet 22-01-20 kl 12:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
annemede.

Jeg har fått oppklart en feil jeg har gjort og som det ikke skal være noe stort problem å ordne opp i. Satser på at det kommer til å føre til bedre søvn i natt.
Postet 22-01-20 kl 12:31 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Klemmer og pjusk til alle som trenger, og håp om gode netter.

Vi har internrevisjon i dag, det ser ut til å gå fint. Nå venter jeg på at vi skal gå og spise lunsj, kafélunsj er absolutt en god side ved slike møter.
Postet 22-01-20 kl 12:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no