Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nabbe

Den 27. Ramadan

Rangér dette innlegget

Den 27. Ramadan

Postet 09-10-07 kl 20:45 av Nabbe

27. Ramadan

Fastet: 0617 til 1958

Frokost: Litt drikke, ett par skiver og tabletter.

Middag: Wraps med tunfisk.

Sto opp, og bestemte meg for å faste i dag. Mannen min var hjemme fra jobb i dag også, og det gikk mye bedre i dag hehe. Vi slappet av, så på tv og holdt på med vårt på hver vår pc hehe.

Lastet ned prøveversjon av det nye LOTR-online-spillet. Det var faktisk litt gøy. Meeen, så prøvde jeg WOW (World of Warcraft) etterpå, og måtte til min store forundring faktisk innrømme at det ikke var så gale som jeg hadde trodd hehe. Mannen min spiller jo litt, men ikke så mye da, og det er faktisk litt gøy. Men ikke si det til mannen min...

Da vi skulle bryte fasten ble det skikkelig hektisk her i heimen. Eller, dvs, mannen min hadde spist, fordi han er sjuk. Plutselig kommer Sofiane stooorhylende inn her, full av blod, og løper mot badet. Jeg ble skikkelig forvirret først, og så løp jeg etter. Da så jeg at kuttet var skikkelig dypt, og at fingeren hang litt... Jeg ble panisk, så mannen min måtte komme inn og ta over. Han bare ropte "Ring Maymouna, fordi dette må sys". Jeg ringte, men visste egentlig ikke hvorfor, og jeg var en smule forvirret.

Så fant jeg jo ut at han måtte dra til legevakten med ungen, fordi jeg måtte spise, jeg holdt på å svime av. Vi ringte drosje, og gubben og Sofiane dro av gårde.

Så Sofiane måtte lime fingeren, men det gikk da bra til slutt, heldigvis. Nå skal jeg legge ungene etter en hektisk dag. Malika ble redd for broren sin, og Khadija ble vel lettere hysterisk her mens alt skjedde.

Men så er jo Khadija DramaDronningen i huset og!

Kommentarer totalt 0

Kommentarer

 
Nylige blogginnlegg av Nabbe

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no