Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kotyme

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 18:59   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kotyme

Jeg har en amerikansk venninne som i forbindelse med et veldig vanskelig valg ber vennene sine be for at de skal ta den rette avgjørelsen, i statusfeltet på Facebook. Mine amerikanske venner, som er kristne hele gjengen, skriver at "you guys are in our prayers" i ulike varianter hele gjengen, men jeg er usikker på hva jeg skal skrive.

Jeg ber jo ikke, og hadde derfor tenkt til å skrive at de er i tankene våre, men det virker liksom litt "lite" når alle andre ber. Jeg vil jo ikke at hun skal føle at jeg ikke bryr meg så veldig.

Hva ville dere gjort; skrevet at dere ba selv om dere ikke gjorde det, eller skrevet at dere tenkte på henne selv om det ser litt påfallende ut i denne sammenhengen? Hun ber jo om å bli bedt for.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.