Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lavkarbokaker?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 22:09   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lavkarbokaker?

Finnes det? Er det i det hele tatt mulig?

Jeg er bedt om å bake til en barnedåp. Det er jo bare jeg som spiser lavkarbo, og det kan jo hende det ikke gjør noe om jeg spiser vanlig kake en stakkars søndag i manns minne, liksom. Eller? Er det veldig dumt? (Jeg holder ikke på med ketose.)

Hvis ikke kan jeg tenke meg å bake noe jeg kan spise, men som andre også synes er godt. Hva kan for eksempel det være? (Jeg liker å lage mat, men hater å bake, så det kan ikke være innviklet. Og så har jeg en aversjon mot å male nøtter, men det kommer jeg kanskje ikke utenom.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:14   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Jeg lager muffins av denne røra, men den kan brukes til sukkerbrød også. Er knallgod og egner seg godt til bløtekake.

Kopiert fra lavkarbo.no

3egg
Søtstoff etter smak, viktig å smake på deigen!!
(Bruk det du liker best. Jeg veksler mellom flytende
Natren og sukrin)
2 dl creme fraiche
1/2 dl smeltet smør
50 g mandelmel
30 g kokosmel
2 ts bakepulver
1 ss fiberhusk lr pofiber
litt vaniljedråper

Alf røres sammen til en nokså tykk røre/deig...her er det bare fanatsien som begrenser hva du vill ha i...nøtter,krydder, hakka sjokolade, kakao, bær, osv.
Velger du en plain røre uten tilsettninger er den super som bløtkake.

Stek 180g varmluft 15-30 min avhengig av formen du bruker. Følg med å kjenn med en kakestikke om den er klar

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:16   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Takk!

Ang søtstoff så bruke rjeg bare sukrin, siden det ikke er et kunstig søtstoff, så det er bare det jeg har erfaring med. Men jeg synes f.eks. at eggedosis smaker veldig rart med sukrin. I det hele tatt smaker ikke sukrin som det står på pakken at den skal smake.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:29   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Jeg er enig, sukrin får en litt kjølende smak, men jeg bruker nå melis varianten i bakt og synes faktisk det smaker bedre. Aner ikke hvorfor.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:30   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

På lavkarbo.no finner du en ostekakeoppskrift som heter Gerds ostekake eller noe sånt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:32   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Jeg har laget Verdens Beste i lavkarbovariant, og den var kjempegod.

  Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:33   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Denne bakeboka har jeg. Her brukes kun sukrin som søtningsmiddel:


http://www.capris.no/product.aspx?isbn=9172411910

Jeg er i grunn ikke så fan av sukrin, så jeg tror jeg må prøve meg litt fram med andre ting i oppskriftene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:39   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Små, stekte ostekaker av to pakker philadelphia, et egg og sukrin etter smak + gjerne en dæsj sitron er nydelige. Jeg steker dem i muffinsformer, det blir fine porsjonskaker.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:41   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Takk for alle tips!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg er enig, sukrin får en litt kjølende smak, men jeg bruker nå melis varianten i bakt og synes faktisk det smaker bedre. Aner ikke hvorfor.

Kjølende, ja, der sa du det ordet jeg lette etter. Det har en merkelig kjølende smak, det har du rett i. Melisvarianten har jeg bare hørt om, men aldri sett, men jeg har riktignok ikke lett så mye etter den heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:41   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Små, stekte ostekaker av to pakker philadelphia, et egg og sukrin etter smak + gjerne en dæsj sitron er nydelige. Jeg steker dem i muffinsformer, det blir fine porsjonskaker.

Hørtes digg ut, kan jeg få det litt mer presis? :innmedteskje:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 22:52   #11
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hørtes digg ut, kan jeg få det litt mer presis? :innmedteskje:

Um, jeg lager dem bare etter hukommelsen. Det fine med disse er at jeg kjenner i alle fall ikke noe til denne litt kalde ettersmaken som sukrin kan ha, og som jeg har kjent i krem og i nøttebunn. Man tager to pakker philadelphia, ev også litt rømme, creme fraise eller det man har, og så blander jeg det med et egg. Osten varmer jeg litt i mikro, slik at den blir myk. Så har jeg i sukrin, ev litt sitron. Deretter heller jeg det i muffinsformene, og drysser kanel på. Stekes på 175 g i ca et kvarter.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 01:08   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Ostekake (den typen med gelé) er jo noe av det enkleste man kan lage på lavkarbo. Bunnen byttes ut med nøttebunn, geléen byttes ut med sukkerfri gelé (Confecta har en med lime, den er suverén), melis byttes ut med Sukrinmelis eller annet, rømme byttes med hell ut med CF og kremfløten er jo lavkarbo.

Ellers er denne en av mine absolutte favoritter, den er helt utrolig god:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....t=black+sunday

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 15:48   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Um, jeg lager dem bare etter hukommelsen. Det fine med disse er at jeg kjenner i alle fall ikke noe til denne litt kalde ettersmaken som sukrin kan ha, og som jeg har kjent i krem og i nøttebunn. Man tager to pakker philadelphia, ev også litt rømme, creme fraise eller det man har, og så blander jeg det med et egg. Osten varmer jeg litt i mikro, slik at den blir myk. Så har jeg i sukrin, ev litt sitron. Deretter heller jeg det i muffinsformene, og drysser kanel på. Stekes på 175 g i ca et kvarter.

Høres digg ut!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:25   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Abonnerer!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:27   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Gerds ostekake på lavkarbo.no er KJEMPEgod og smaker helt som vanlig, faktisk enda bedre vil jeg påstå

Her er min ørlitt småmodererte utgave (den er "for dummies"-et litt )

Bunn:
250g grovhakkede mandler
100-150g romtemperert smør
- Blandes godt og legges i en papirkledd rund (spring-)form (jeg har lagd uten papir også. går helt fint det og siden det uansett ikke nytter å flytte kaka av bunnen av springformen)
Som variasjon kan man også ha i hakket sukkerfri sjokolade i bunnen. Når fyllet blir søtt nok skal ikke bunnen trenge søtning, selv om jeg synes ikke alltid bunnen er søt nok og liker å tilsette ørlite søtning i den, ellers blir den litt tvær.

Fyll:
1 boks seterrømme
1 pk kremfløte (1/3 l)
1 pakke Heistad bringebærgele (1/2 mengde vann) ELLER alternativ i teksten under
1 pk Tine kremost, naturell (=125g naturell kremost av hvilken som helst type - sjekk karboinnhold)

- Lag geleen og la den stå og avkjøle
- Rør sammen kremost og rømme til den blir klump-fri
- Visp kremen.
Bland så alt sammen, rør forsiktig. Tømmes over bunn. La stå kaldt natta over (evt. stivner den på maks et par timer)

Lokk:
1 pose skogsbær fra frysedisken, eller friske jordbær, osv...
gele med normal mengde vann

Heistad gele kan være vanskelig å få tak i, og visstnok ha en litt syntetisk smak. Som alternativ foreslås å bruke 4dl REN Fun Light Bringebærsmak eller annen smak, og gelatin i pulver eller plater - dobbelt så mye gelatin som det står på pakken i forhold til de 4dl.
Da jeg lagde kaken var jeg livredd for at det skulle være syntetisk smak på safta, så jeg vannet den kraftig ut... det var ikke noe lurt. Kaka smaker godt selv om det virker som mye saft.

Man kan selvsagt prøve seg fram med andre smaker på safta - både sitron/lime og tropisk smak er visstnok godt. Smak og behag

til gelelokket må man bare prøve seg fram på om man vil bruke ren fun light eller ha i litt vann for å drøye den. Da brukes normal mengde væske for å få gelelokke

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:38   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Tusen takk! Det er ikke noe søtt i denne kaka, smaker den godt likevel altså?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:39   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Åja, man blander geleen med rømmen og osten? :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:40   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Safta!! Jeg har fått masse skryt for den av "normale" mennesker (ikke lavkarbere )- at det er en av de beste ostekakene de har smakt!

Du må lage prøvekake vutt (husk på at bærene har karbohydrater, forøvrig, hvis du er en sånn ni-teller)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:40   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Heistad produseres ikke lenger. Kaka ser veldig god ut.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:41   #20
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbokaker?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åja, man blander geleen med rømmen og osten? :domm:

Gele, saft, rømme, ost og kremfløte
Men man blander sammen "melkegreiene" og geleen hver for seg, og lar geleen kjøle før alt blandes sammen. ellers blir det bare litt sånn halvskilt klin (har jeg hørt av min utålmodige venninne roten-av-2... )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no