Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dere som liker mintsjokolade

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 01:04   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som liker mintsjokolade

Nok snakk om sunnhet nå, det er fremdeles siste rest av helg og det er lenge siden jeg har plaget noen med mine sjokolade-nyheter. Så here it goes:

Treig som jeg er så har sikkert alle fått med seg denne, men Marabou har altså en sjokolade med knuste polkagriser! Jeg kjøpte den i Sverige mandag for 2 uker siden og har klart å spare den helt til nå, nå måtte jeg bare smake en rute. Veldig god. Konsistensen er akkurat lik melkesjokolade med Daim, bortsett fra at "Daimbitene" har mint-smak. Herregud så digg.

Jeg har ikke sett den i Norge enda, men hele FP omtrent bor jo i Oslo-området, så dere heldige jäklar har jo bare en snau times kjøretur dit. Ikke det at man kjører i en time for litt sjokkis, men da tar man jo med seg litt bacon og grillet paprika på glass og Halloumi-ost i tillegg, selvsagt.

http://godisbloggen.se/marabou-polka/

Sist redigert av Dixie Diner : 02-08-10 kl 01:15.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 01:05   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som liker mintsjokolade

Får man kjøpt Marabou i Norge altså? Sett bort fra de rullene de har på Ikea, da.

Gammel 02-08-10, 01:07   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke som jeg vet om. Les innlegget.

Gammel 02-08-10, 01:10   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 633
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

M m m! Det skal sjekkes ut ved neste anledning. Takk for tips.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 01:11   #5
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ok. din feil. nå sprettar eg pakken med after eight som eg kjøpte på tax free'en. Sikkert ikkje like godt som den med polkagriser da.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 04:48   #6
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Ånei, den var jo fæl... Kjøpte den i Sverige nå nylig, og én rute var nok for å konstatere at den var ekkel.

Og unnskyld for at jeg saboterer den fine entusiasmen det var her...

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 07:20   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå får jeg mintsjokoladebehovet mitt dekket av Dream-isen. Den er så god at jeg nesten ikke burde oppdaget den. Kanskje like greit at jeg bor langt fra Sverige.

Gammel 02-08-10, 09:41   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Åh, jeg spiste kuleis med knuste polkagriser sist vi var i Sverige. Helt nydelig!

Gammel 02-08-10, 09:42   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Malobou har jo mintkrokansjokolade også - den er sykt god. Jeg så polkagrissjokoladen da jeg var der i sommer, men den appelerte liksom ikke til meg.

Gammel 02-08-10, 11:40   #10
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, ikke som jeg vet om. Les innlegget.

Du sa at du ikke har sett den i Norge enda. DEN. Det trenger ikke å bety at du ikke har sett noen Marabou-er i Norge. Så det så.

Gammel 02-08-10, 11:49   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg observerte den på årets ferie, men fant ingen grunn til å kjøpe den. Mintkrokan derimot.

Gammel 02-08-10, 12:26   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Malobou har jo mintkrokansjokolade også - den er sykt god. Jeg så polkagrissjokoladen da jeg var der i sommer, men den appelerte liksom ikke til meg.

Jeg tror mintkrokan passer meg bedrfe enn polkagris.
Selger de mintkrokan her i Norge? Hvor?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:30   #13
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg tror mintkrokan passer meg bedrfe enn polkagris.
Selger de mintkrokan her i Norge? Hvor?

Jeg har aldri sett den i Norge, men jeg bor jo i ødemarken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.