|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsDet er varmt. Jeg vil få litt farge på meg. Men! Nå er det sånn at jeg allerede har ganske mye farge på meg, mange varierte farger også. Blått, gult, grønt, rødt. Jeg er en regnbue av blåmerker, endel på overarmene, masse på leggene og litt oppover lårene. Er dette noe man går rundt og legger merke til? Skal jeg gå til det skritt å smøre meg inn med illeluktende selvbruningsguffe i forsøk på å kamuflere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsDa må jo jeg også spørre; Hvorfor i alle dager har du blåmerker overalt?
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsStakkar.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shorts
Ja, ikke sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsNæsj så lenge den som bærer blåmerkene ikke er tydelig brydd over de, så må jeg innrømme at jeg ikke tenker over de noe særlig. Jeg kan kanskje ta meg i å lure på hvilken kampsport personen bedriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsKampsport ja!
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg hadde et gedigent et på den ene kneet halve ferien. Ti gange femten cm og blåsvart nesten. Gikk så fint i bikini atte. |
![]() |
![]() |
#11 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg ville antakelig ikke reagert på det. Hvis jeg la merke til dem ville jeg tenkt på sykling, trening, flytting og slikt, det år jeg blåmerker av. Jeg går rundt med litt ymse merker på meg uten at jeg blir sjenert av det, inklusiv myggstikk og merker etter ting jeg har flyttet på.
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsHehe- akkurat det samme tenkte jeg på i dag da jeg var ute. Jeg tryna nemlig på sykkel i går, og har et sår på kneet som er svært, og det er omtrent helt blåsort. I tillegg har jeg masse blåmerker på underarmen, som ser akkurat ut som om det er mannen min som har klemt med fingrene der. Dette pluss et gedigent blåmerke på overarmen ser ikke direkte vakkert ut. Imidlertid så vet jeg jo at det er pga sykkelvelten, og derfor føler jeg ikke noe behov for å skjule det, og går dermed i shorts og t-skjorte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsTja, jeg bryr meg ikke, men jeg har jo ikke så mange da, bare et igjen kanskje nå...
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg er typen som får blåmerker bare noen sier "bø" til meg, så jeg gir beng og lar folk tro hva de vil. Noe sier meg at du også er flink til å gi beng.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJa, guri... Jeg mente ikke at du ikke kan gå i bikini, altså.
![]() |
#16 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg har også bena full av blåmerker, de kommer bare jeg såvidt skumper borti en stol. Men jeg går ikke i langbukse hele sommeren av den grunn.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsYrkesrisiko for deg, er det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shortsJeg tenker at blir man skambanket av mannen så går man ikke i bikini, da skjuler man det. Så om noen går med masse blåmerker så tenker jeg at de har vert uheldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Blåmerker på ben og armer i kombinasjon med singlet og korte skjørt/shorts
Det tenker/ville jeg ha tenkt også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|