|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Selskapskjole-hjelp! Hvor finner jeg kjole i str 44-46 i Oslo?Om to uker skal vi i bryllup. Jeg hadde virkelig håper jeg skulle ha klart å gå ned mer i vekt, men er slettes ikke i mål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i OsloDet er salg på Zizzi på Tveita senter. Jeg så etter kortbukser, så jeg lette ikke etter kjoler, men det er mulig de har noe.
![]() |
![]() |
#3 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i Oslo
Takk for tips, du minte meg på at jeg har en kjole fra NoaNoa jeg kanskje kan bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i OsloJeg har vært på Noa Noa-salg, det var ganske mye igjen, og jeg tipper du finner noe som passer der.
![]() |
#6 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i OsloJeg får ta meg en tur innom NoaNoa på lørdag tror jeg. Eller kanskje i morgen hvis jeg kan få svigermor til å passe de små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
Du er inne på mine ekspertområder. De har overraskende gode hold in-truser på Lindex, særlig prisen tatt i betraktning.
![]() |
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i OsloJeg bruker gjerne en bodylignende sak (kjøpes på undertøysforretninger) da sitter kjolene så utrolig mye penere
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i OsloJeg lurer på om en strikkekjole i XL fra NoaNoa passer til meg? |
![]() |
![]() |
#10 |
Fersk i gamet
Går de skikkelig langt opp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i OsloJa, de er av den høye typen. Uten kjole ser jeg ut som en gammel tante, men kjolen er heldigvis på utsiden.
![]() |
![]() |
#12 |
Fersk i gamet
Ja, de egner seg vel ikke akurat til å ta av seg klærne på første date. Men nå er det viktigste at kjolen sitter pent. Mannen vet godt hva som skjuler seg under der og lar seg nok ikke skremme så lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i OsloHaha - du vil bli skuffet, Kanina. Kjolen er grå, ensfarget og veldig enkel. Til bruk sammen med den grå strikkekåpen min. Men med røde, høye støveletter - så litt uvant blir det. Hvis den passer da. |
![]() |
![]() |
#15 |
Fersk i gamet
Hmmmm... Høres jeg ut som om jeg pleier å ta av meg klærne og vise frem undertøyet på første date? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fersk i gamet
Finner jeg noe der altså? Jeg kjøpte en kjempelekker kjole der for 3 år siden, men da var jeg en str 42. Og så synes jeg de har sy mye stroppeløst og det funker IKKE på denne kroppen. Men kanskje verdt å ta en titt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
Det følger med stropper til det meste, selv om det ikke syns når det henger på hengerene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selskapskjole-hjelp! Hvor finner jeg kjole i str 44-46 i Oslo?Jeg kjøpte meg nylig en nydelig lang kjole på noa noa i str L (de hadde XL også). Den har stropper på skuldrene, v-formet utringing, strikk i ryggen og fantes i lilla med små blomster og grønn med små blomster. Jeg syns den var fin nok til bryllup ihvertfall. Og prisen var 1/2 av 1199.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Selskapskjole-hjelp! Hvor finner jeg kjole i str 44-46 i Oslo?Jeg kunne bruke Noa Noa. |
![]() |
![]() |
|
|