Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Selskapskjole-hjelp! Hvor finner jeg kjole i str 44-46 i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-10, 14:44   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selskapskjole-hjelp! Hvor finner jeg kjole i str 44-46 i Oslo?

Om to uker skal vi i bryllup. Jeg hadde virkelig håper jeg skulle ha klart å gå ned mer i vekt, men er slettes ikke i mål.

Noen som ha tips om hvor jeg kan titte meg om etter kjole? Gjerne noe som ikke er alt for dyrt da jeg forhåpentligvis ikke vil få bruk for den igjen.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 14:47   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selskapskjole hjelp (str 44-46) i Oslo

Det er salg på Zizzi på Tveita senter. Jeg så etter kortbukser, så jeg lette ikke etter kjoler, men det er mulig de har noe.

Hvor fin må du være? Var det noen dresskode?

44/46 tilsier vel at du kan handle på NoaNoa. De har klær som passer kropp med fasong og noen ekstra kilo. Det er sikkert salg der også. Jeg har i hvert fall gått i kjole fra NoaNoa i et par bryllup.

Gammel 22-07-10, 14:51   #3
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er salg på Zizzi på Tveita senter. Jeg så etter kortbukser, så jeg lette ikke etter kjoler, men det er mulig de har noe.

Hvor fin må du være? Var det noen dresskode?

44/46 tilsier vel at du kan handle på NoaNoa. De har klær som passer kropp med fasong og noen ekstra kilo. Det er sikkert salg der også. Jeg har i hvert fall gått i kjole fra NoaNoa i et par bryllup.

Takk for tips, du minte meg på at jeg har en kjole fra NoaNoa jeg kanskje kan bruke.

Jeg er faktisk litt usikker på dresscode. Bryllupet er i Sverige og jeg var litt usikker på ordlyden på antrekk da vi mottok invitasjonen og nå finner jeg den ikke igjen. Har sendt en mail til bruden nå for å høre.

Gammel 22-07-10, 14:53   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det er salg hos Noa Noa. Og de hadde mye i store størrelser igjen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 15:26   #5
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på Noa Noa-salg, det var ganske mye igjen, og jeg tipper du finner noe som passer der.

Jeg er 1.73 og bruker 40-42, størrelse M og L passer meg alt ettersom, og de har vel både XL og XXL.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 15:39   #6
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Jeg får ta meg en tur innom NoaNoa på lørdag tror jeg. Eller kanskje i morgen hvis jeg kan få svigermor til å passe de små.

Har prøvd en kjole jeg hadde i skapet og den kan jeg muligens bruke hvis jeg får bekreftet fra bruden at den er pyntet nok, men da trenger jeg noe skikkelig til å holde inn magen litt. Noen gode tips?

Gammel 22-07-10, 15:46   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

da trenger jeg noe skikkelig til å holde inn magen litt. Noen gode tips?

Du er inne på mine ekspertområder. De har overraskende gode hold in-truser på Lindex, særlig prisen tatt i betraktning.

Gammel 22-07-10, 15:53   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker gjerne en bodylignende sak (kjøpes på undertøysforretninger) da sitter kjolene så utrolig mye penere *men Tjorven - tusen takk for tips Noterer meg Lindex*

Gammel 22-07-10, 15:55   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg lurer på om en strikkekjole i XL fra NoaNoa passer til meg?

Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 15:55   #10
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Du er inne på mine ekspertområder. De har overraskende gode hold in-truser på Lindex, særlig prisen tatt i betraktning.

Går de skikkelig langt opp?
Jeg har opplevd at de bare presser magen opp slik at jeg får den kjempelekre bilringen rett under puppene..

Gammel 22-07-10, 15:57   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Ja, de er av den høye typen. Uten kjole ser jeg ut som en gammel tante, men kjolen er heldigvis på utsiden.

Gammel 22-07-10, 21:32   #12
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Ja, de er av den høye typen. Uten kjole ser jeg ut som en gammel tante, men kjolen er heldigvis på utsiden.

Ja, de egner seg vel ikke akurat til å ta av seg klærne på første date. Men nå er det viktigste at kjolen sitter pent. Mannen vet godt hva som skjuler seg under der og lar seg nok ikke skremme så lett.

Gammel 22-07-10, 21:43   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg lurer på om en strikkekjole i XL fra NoaNoa passer til meg?

røver å visualisere SF i bonderomantiske blonder:

Jaaada, det skader jo ikke å prøve!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 22:55   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Haha - du vil bli skuffet, Kanina. Kjolen er grå, ensfarget og veldig enkel. Til bruk sammen med den grå strikkekåpen min. Men med røde, høye støveletter - så litt uvant blir det. Hvis den passer da.

Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 23:28   #15
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Ja, de egner seg vel ikke akurat til å ta av seg klærne på første date. Men nå er det viktigste at kjolen sitter pent. Mannen vet godt hva som skjuler seg under der og lar seg nok ikke skremme så lett.

Hmmmm... Høres jeg ut som om jeg pleier å ta av meg klærne og vise frem undertøyet på første date? Det kom ikke ut helt riktig det der...

Gammel 22-07-10, 23:56   #16
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coast!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 08:13   #17
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Coast!

Finner jeg noe der altså? Jeg kjøpte en kjempelekker kjole der for 3 år siden, men da var jeg en str 42. Og så synes jeg de har sy mye stroppeløst og det funker IKKE på denne kroppen. Men kanskje verdt å ta en titt.

Gammel 26-07-10, 18:16   #18
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finner jeg noe der altså? Jeg kjøpte en kjempelekker kjole der for 3 år siden, men da var jeg en str 42. Og så synes jeg de har sy mye stroppeløst og det funker IKKE på denne kroppen. Men kanskje verdt å ta en titt.

Det følger med stropper til det meste, selv om det ikke syns når det henger på hengerene.

Jeg har en kjole i størrelse 42, og den er romslig til meg (jeg bruker 42). Vet de fører 44 også, så da tror jeg det bør passe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 18:52   #19
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selskapskjole-hjelp! Hvor finner jeg kjole i str 44-46 i Oslo?

Jeg kjøpte meg nylig en nydelig lang kjole på noa noa i str L (de hadde XL også). Den har stropper på skuldrene, v-formet utringing, strikk i ryggen og fantes i lilla med små blomster og grønn med små blomster. Jeg syns den var fin nok til bryllup ihvertfall. Og prisen var 1/2 av 1199.

Gammel 28-07-10, 18:03   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Selskapskjole-hjelp! Hvor finner jeg kjole i str 44-46 i Oslo?

Jeg kunne bruke Noa Noa.
Det ble fint også. Syns jeg. Eller - blir veldig fint når jeg får på strømpebukse under.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.