Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Haremsbukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-10, 18:30   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haremsbukse

............Vurderer å gå til innkjøp av harmesbukse, caprimodell vel og merke... Klarer da forøvrig ikke helt å bestemme meg for om det er stygt eller kult...

Er det like behagelig å gå i som det ser ut til?
Noen som kan tipse meg om noen gode? Må vel rett og slett bare prøve en og se hva jeg synes.... og om det passer til meg.

Hva slags overdeler bruker man til foresten?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 18:49   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haremsbukse...

Jeg har mange! ...og jeg elsker dem! Syns de er fine, og de er utrolig digge å gå i!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 19:32   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg har mange! ...og jeg elsker dem! Syns de er fine, og de er utrolig digge å gå i!

Hvor har du kjøpt dem da?
Og hva bruker du til feks?

Gammel 05-07-10, 19:38   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes de er grusomme.
Er mye av de i butikkene men jeg synes ikke de ser særlig gode ut.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 20:11   #5
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt de litt rundt forbi. HM, Staff, Vila, Cubus (joggebukse-aktig).

Har bl.a denne i linfarge (litt gjennomsiktig), som jeg bruker under lange topper. Den kjøpte jeg på Gina.

Gammel 05-07-10, 20:13   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en som er veldig lite haremsaktig - Den er kjempegod å gå med - men jeg har ikke evnen til å "pull it of" når det kommer til at det blir stilig - så det krever at man har attitude, synes jeg.

Gammel 05-07-10, 21:05   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukse ...

Har du sett den til Desigual? Den er kjempefin. Søstera mi kjøpte den og bruke den med fine smale tskjorter til.

Gammel 05-07-10, 21:05   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haremsbukse ...

Søs kjøpte seg en på Lindex nå. Svart, ganske lik den fra Gina over her.
Synes det er fint jeg. Men da må toppen være ganske "stram".

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 21:23   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Sv: Haremsbukse

Ok. Så en stram t-shorte/topp eller singlett til feks? og gladiatorsandaler, jeg har noen lave i sort...

Gammel 05-07-10, 21:41   #10
cilen

cilen sin avatar

Standard

Denne fra HM har jeg. Bruker den ofte til disse buksene. Men jeg bruker også lange topper, men da med knytebelte i livet og sandaletter.

Gammel 06-07-10, 00:48   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg har sydd i mitt liv, bortsett fra noen gardiner som kun krevde enkleste søm, er haremsbukser. Det var åttitall og mer blomstrete stoff var ikke å finne i mils omkrets. Så nei takk. Men vær så god.

Gammel 06-07-10, 08:20   #12
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Jeg har sydd en haremsbukse og den er blitt en favoritt. Det hadde jeg faktisk aldri trodd, men den er super.
Jeg kombinerer med forskjellige overdeler. Gjerne en topp som Cilen viser til, eller en tunika med vest over.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.