|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Ammetopper - Boob-topperHvor finner man et godt utvalg av ammetopper? Jeg tenker i første rekke på Boop-toppene, som er de eneste gode jeg kjenner til, men hvis noen vet om andre gode typer (gjerne billigere...), tar jeg gjerne tips om dem også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Ammetopper - Booptopper
Eh ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg brukte å ha en singlet med strikkstropper under det jeg normalt sett hadde på meg altså: Slikt an når man dro opp genseren, så var det en topp under som holdt vannsengmagen sånn nogenlunde på plass Så vippet jeg singleten under puppene, mens genseren/toppen var over puppene - men det er kanskje ikke helt perfekt om sommeren. - med mindre man bor i Trøndelag.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg har hørt at det kan være lurt å ha en singlet som man bare kan dra ned.
![]() |
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg har ikke funnet andre ammetopper enn boob som er gode jeg.
![]() |
#13 |
I mål
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperBauche, slett ingen dum metode det altså. Men litt varmt kanskje, avhengig av sommeren. Skal testes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg brukte også singlet og vanlig genser for det meste. Og Boob ammetopper. De var geniale, men singlet og genser/t-skjorte fungerte meget bra også. Kommer sikkert an på puppan
![]() |
#16 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ammetopper - Booptoppermener at Lindex har ammesinglet'er. Da kan du ha den under en vanlig genser og amme uten å blotte mage. Finnes i undertøysavd. ved ammebh'ene.
![]() |
#17 |
I mål
|
Det må jeg sjekke ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Curlingkone
|
Enig. Derfor har jeg kjøpt litt brukt.
![]() |
#19 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Ammetopper - BooptopperJeg hadde nesten en full Boob-garderobe sist jeg ammet, og jeg synes det var verd hver krone. Særlig sommerkjolene!
![]() |
|
|