Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ammetopper - Boob-topper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 13:39   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ammetopper - Boob-topper

Hvor finner man et godt utvalg av ammetopper? Jeg tenker i første rekke på Boop-toppene, som er de eneste gode jeg kjenner til, men hvis noen vet om andre gode typer (gjerne billigere...), tar jeg gjerne tips om dem også.
Jeg har to fra H&M, men jeg liker dem ikke særlig godt.

Jeg føler meg mindre fortrolig med å vise fram hele den halvfleskete myke magen min ved amming nå enn sist - samtidig som det blir en del uteamming i sommer med farting hit og dit og en ganske ny baby som er svært glad i mat - og blir tørst i varmen. Og den metoden med å trekke ned en singlet fungerer ikke for meg, da må jeg ha en singlet som er så løs i utringningen at halve bh-en synes.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 13:42   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammetopper - Booptopper

De har Boob på mamma- og barneklesbutikken øverst i Glasmagasinet (hvis den fortsatt ligger der).

Gammel 02-07-10, 13:43   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har boob på den Kule Mage på Glassmagasinet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 13:43   #4
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og der var jeg for treg, ja.

Gammel 02-07-10, 13:43   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og der var jeg for treg, ja.

Om enn noe mer presis i ordvalget.

Gammel 02-07-10, 13:43   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Jeg hadde for øvrig god erfaring med å bruke helt vanlige singleter og dra dem ned.

Gammel 02-07-10, 13:44   #7
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Om enn noe mer presis i ordvalget.

Gammel 02-07-10, 13:48   #8
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og den metoden med å trekke ned en singlet fungerer ikke for meg, da må jeg ha en singlet som er så løs i utringningen at halve bh-en synes.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg hadde for øvrig god erfaring med å bruke helt vanlige singleter og dra dem ned.

Eh ja .

Gammel 02-07-10, 14:16   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte å ha en singlet med strikkstropper under det jeg normalt sett hadde på meg altså: Slikt an når man dro opp genseren, så var det en topp under som holdt vannsengmagen sånn nogenlunde på plass Så vippet jeg singleten under puppene, mens genseren/toppen var over puppene - men det er kanskje ikke helt perfekt om sommeren. - med mindre man bor i Trøndelag.

- men altså: Det var ikke det du spurte om, men jeg bruker jo enhver mulighet til å foreslå dette

Gammel 02-07-10, 14:26   #10
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenkte å foreslå det samme som Bauche.

Gammel 02-07-10, 14:27   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jeg har hørt at det kan være lurt å ha en singlet som man bare kan dra ned.

Sjøl gjorde jeg ikke dette - jeg dro nok mest genseren opp, for magen var grei. Hvis jeg hadde singlet eller stroppekjole, trakk jeg gjerne armen ut gjennom både denne stroppen og BH-stroppen, hvis du skjønner.

Gammel 02-07-10, 14:27   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke funnet andre ammetopper enn boob som er gode jeg.
De holder magen litt på plass også.
Jeg har kjøpt noen brukt her inne, og på barnas hus. De har dem både i singleter og t-skjorter og diverse.

Gammel 02-07-10, 14:31   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Bauche, slett ingen dum metode det altså. Men litt varmt kanskje, avhengig av sommeren. Skal testes.

Jeg drar glatt opp og viser magen forsåvidt, men greit å ha noen andre løsninger til enkelte anledninger. Barnas hus hadde jeg glemt, Mjau, der pleier de ha litt ja.

Gammel 02-07-10, 14:34   #14
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg brukte også singlet og vanlig genser for det meste. Og Boob ammetopper. De var geniale, men singlet og genser/t-skjorte fungerte meget bra også. Kommer sikkert an på puppan

Gammel 02-07-10, 14:38   #15
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker Boob-genserne veldig godt. De med fleece på innsiden av stykket over puppene ble brukt selv om jeg ikke ammet og. De varmet så godt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 14:39   #16
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

mener at Lindex har ammesinglet'er. Da kan du ha den under en vanlig genser og amme uten å blotte mage. Finnes i undertøysavd. ved ammebh'ene.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 14:43   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

mener at Lindex har ammesinglet'er. Da kan du ha den under en vanlig genser og amme uten å blotte mage. Finnes i undertøysavd. ved ammebh'ene.

Det må jeg sjekke ut.
Jeg er også veldig glad i Boop altså. Men jeg synes de er dyre, til å ha en så begrenset brukstid og være så "ulekre" selv om de er praktiske og fine hverdagsklær.

Gammel 02-07-10, 14:48   #18
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det må jeg sjekke ut.
Jeg er også veldig glad i Boop altså. Men jeg synes de er dyre, til å ha en så begrenset brukstid og være så "ulekre" selv om de er praktiske og fine hverdagsklær.

Enig. Derfor har jeg kjøpt litt brukt.
Og så bruker jeg de stort sett når vi skal noe sted fordi da slipper jeg å blott ehele puppen.

Til vanlig bruker jeg singletene fra jeg var gravid under gensere eller t-skjorter. Det er også fryktelig praktisk, men ikke i varmen...
I varmen blotter jeg deigmagen.

Uff, satt på kne og bøyde meg freover over babyen i dag, det var jammen meg mye som hadde forandret seg på fremsiden av kroppen gitt. Hadde faktisk ikke lagt merke til det før i dag hvor mye ting henger. Uff.

Gammel 02-07-10, 15:20   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde nesten en full Boob-garderobe sist jeg ammet, og jeg synes det var verd hver krone. Særlig sommerkjolene!

Ser ut til at det er nettbutikk på www.boob.se, og det er salg der nå. Vet dog ikke om de sender til Norge.

Jeg solgte det meste av plaggene mine på finn etterpå, så jeg synes ikke det ble så dyrt alt i alt. (Og jeg savner sommerkjolen! )

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 15:22   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne var heller ikke så verst!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.