|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
28-06-10, 15:25 | #1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Reise til Asia med mellomstore barnJeg har blitt sprø Sist redigert av m^2 : 28-06-10 kl 16:07. |
28-06-10, 15:37 | #3 |
|
Sv: Reise til Asia med mellomstore barnDa jeg var på tur med dem i Tibet var det folk fra australia, USA, østerrike, tyskland, og england med på turen - vi var 14 tilsammen. Yngste var 16 og eldste var 72, og det var par, søsken, venner, alenereisende i en god blanding. Ordentlig hyggelig å reise med et turfølge som er så variert også |
28-06-10, 15:41 | #5 |
Peppy!
|
Sv: Reise til Asia med mellomstore barnDet er det kuleste jeg har sett på lenge. Der var det mange turer jeg kunne tenke meg å ta med guttungen min på også. Fantastisk bra konsept! Bare det å kunne reise rundt i Marokko med smårollinger, og få gått litt rundt i Atlasfjellene! |
28-06-10, 15:46 | #6 |
|
Sv: Reise til Asia med mellomstore barnDet flere jeg kjenner har gjort er at de har reist et sted i jobbøyemed f.eks, eller ifm annen reising, også har de meldt seg på en tur som dette i samme "slengen". Da altså voksenturene. |
28-06-10, 16:16 | #8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Reise til Asia med mellomstore barnJeg synes ikke du er sprö i det hele tatt. Det höres jo genialt ut med slike turer som er spesielt tilrettelagt ogsaa for barn, i alle fall förste gangen man drar, men selv uten opplegg er Asia med barn supert og ikke skummelt i det hele tatt. God tur! |
28-06-10, 16:20 | #9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
|
Sv: Reise til Asia med mellomstore barnÅh herregud så kult! Faktisk hadde min eldste (6,5 år) ELSKET dette, selv uten lekekamerater på turen. Hun er svært opptatt av kultur og elsker minnesmerker og sånt, hun dør etter å se pyramidene, Sphinxen, Eiffeltårnet, Den kinesiske mur og slike ting, hun hadde syntes dette var helt topp!
28-06-10, 16:33 | #11 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
|
Sv: Reise til Asia med mellomstore barnDet kommer til å bli en opplevelse for livet! Også skal dere til Yangshou helt på slutten også... Det er så vakkert der! |
|
|