|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)Er det mange som har sett filmen på kino? Var den bra? Jeg fikk se denne på youtube , og ble helt forelska og nostalgisk. Er veldig lei meg for at jeg glipp av den på kino. Men den kommer på video etter ferien (Kilde: youtube.com) ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)Ja, jeg så den på kino. Vakker film, gled deg til DVD.
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)Vi så den også på kino, veldig fin. Og tro mot boka, faktisk. På en merkelig måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)Den er kjempefin! Jeg skrev en omtale i bloggen min etter at vi så den sammen med Poden på førpremiere.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)Det er en skjønn film. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)Jeg tvang snuppa til å se den sammen med meg. Etterpå måtte vi ha en lang samtale om at det faktisk er helt greit og lov til å gråte på kino. Snuppa stortutet nemlig, og syntes dette var skikkelig pinlig (sikkert siden vi var der sammen med smilefjes og hennes 8-åring som snuppa hadde et håp om å imponere).
![]() |
![]() |
|
|