Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 20:17   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)

Er det mange som har sett filmen på kino? Var den bra? Jeg fikk se denne på youtube , og ble helt forelska og nostalgisk. Er veldig lei meg for at jeg glipp av den på kino. Men den kommer på video etter ferien
Og det spørs om jeg ikke skal mimre med å kjøpe boka snart.

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 21:19   #2
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Where the wild things are (Max og Huttetuenes land)

Ja, jeg så den på kino. Vakker film, gled deg til DVD.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 21:25   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi så den også på kino, veldig fin. Og tro mot boka, faktisk. På en merkelig måte.

Storebror gleder seg veldig til den kommer på DVD, han elsker boka.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 22:35   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er kjempefin! Jeg skrev en omtale i bloggen min etter at vi så den sammen med Poden på førpremiere.

Gammel 24-06-10, 22:42   #5
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er en skjønn film.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 22:45   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tvang snuppa til å se den sammen med meg. Etterpå måtte vi ha en lang samtale om at det faktisk er helt greit og lov til å gråte på kino. Snuppa stortutet nemlig, og syntes dette var skikkelig pinlig (sikkert siden vi var der sammen med smilefjes og hennes 8-åring som snuppa hadde et håp om å imponere).

Filmen var nydelig, og grep både mor og datter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.