Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Battlestar Galactica

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 08:37   #1
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.005
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Battlestar Galactica

Her i huset er vi hektet på BSG for tiden, og siden vi nå nærmer oss slutten på sesong 3 skal sesong 4 kjøpes inn. Da lurer jeg; er det fler "versjoner" av sesong 4? Enkelte steder finner jeg BSG sesong 4, andre steder står det 4,5, og atter andre steder står det "the final season part 2". Jeg er forvirret.

Hjelp!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 12:53   #2
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Battlestar Galactica

Vi har 5 sesonger stående i hylla. Men den siste heter visst ikke 'Season 5' men 'The Final Season'. I tillegg er det en film. Har jeg skjønt. Jeg er ikke helt sikker selv - jeg er litt sein i avtrekkeren og har ikke likt serien før jeg så noen episoder med Galactica først. Nå er det ikke mer Galactica å se, så vi ser Battlestar. Jeg er hekta...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:26   #3
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.005
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Battlestar Galactica

Det er faktisk to filmer. =)

Jaja, jeg finner vel ut av det. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 11:15   #4
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Battlestar Galactica

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Galactica

Antar du mener "Caprica" her.

BSG (serien fra 2004-2009, bør ikke forveksles med originalen fra det glade søttitall) har fire sesonger, men sesong fire ble produsert og sendt i to bolker med et halvårs pause imellom grunnet forfatterstreiken i amerikansk TV. Ergo finner man DVD-bokser med "sesong 4, del 1" og "sesong 4, del 2".

Og de to filmene nevnt av forrige poster er sannsynligvis hhv. den opprinnelige miniserien fra 2004 som startet hele greia (og egentlig bør regnes som de to første episodene i sesong 1, tror men vet ikke sikkert at den er med i de vanlige DVD-boksene for sesong 1), samt "The Plan" som kom i ettertid og skal være en gjenfortelling av (deler av) serien fra et Cylon-perspektiv (har ikke sett denne selv). Forøvrig ble også de to første episodene av sesong 4 sendt samlet som én TV-film i forkant av resten av sesongen. Den fullstendige sesong 4 består av 22 episoder (når nevnte TV-film regnes som episode 1 og 2).

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 18:45   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Battlestar Galactica

Jepp - jeg mente Caprica. Jeg kom på det dagen etter at jeg hadde bæsjet i buksa her, men klarte aldri å korrigere meg selv siden jeg glemte det like fort...
I dag tenker jeg vi skal se et par-tre episoder til med BSG. :fremdeles hekta:

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 11:38   #6
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.005
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Battlestar Galactica

Vi har fått hode og hale på dette nå. Takk for engasjementet. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 20:21   #7
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Battlestar Galactica

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Og de to filmene nevnt av forrige poster er sannsynligvis hhv. den opprinnelige miniserien fra 2004 som startet hele greia (og egentlig bør regnes som de to første episodene i sesong 1, tror men vet ikke sikkert at den er med i de vanlige DVD-boksene for sesong 1)

Åhjoda, den er med.
Vi holder på med sesong to nå, og jeg sliter noe enormt med å engasjere meg.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no