|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Jeg har lest Erlend Loes anmeldelse av "Sex and the City 2" i aftenposten. Filmen slaktes helt fullstendig. Anmeldelsen er i tillegg veldig kort.
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"Jeg har lyst å se filmen og så den første på premieredatoen, dog ikke glam-visningen. Likevel fikk vi "products" i goodiebag og det var jo stas.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"Nå har jeg ikke sett tv-serien, og ikke første filmen, så jeg tviler sterkt på at jeg går og ser oppfølgeren.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"
Det som hadde vært interssant å vite er jo om han likte den forrige filmen, men hater denne. Eller om bare misliker konseptet generelt. Da hadde jeg fått en langt bedre indikasjon på om dette kunne være en film for meg eller bortkastet bruk av penger. Hvis han ikke likte den forrige filmen heller, så er det egentlig ganske uinteressant for meg hva han syntes om denne. Er det ikke?
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"Jeg fulgte med på serien dann og vann, og likte den ganske greit. Mange av episodene var fantastiske. Den hadde en brodd som forsvant i filmen, og som jeg av absolutt alle anmeldelsene av oppfølgeren forstår at er ytterligere borte (selv om jeg ikke trodde det var mulig). Jeg syns den forrige filmen var pinlig, kjedelig og dårlig.
![]() |
#7 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Jeg har sett filmen. Jeg er enig med Loe i alt, også at man kan finne glede og underholdning i filmer som ikke er rettet mot "min gruppe" - det skulle bare mangle, så mange barnefilmer jeg ser i løpet av året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Tror det er en av de siste filmene jeg kunne tenke meg å se. Så traileren og det holdt. Har ikke giddet se eneren heller, men har sett noen av episodene fra tv-serien. Syntes det er greit nok der og da, men ikke noe jeg gidder å gå på kino for å se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Rug: Syntes du eneren var grei underholdning eller syntes du den også var kjedelig? Det jeg lurer på om den er dårligere enn den første filmen (som jeg altså er enkel nok til at jeg ble underholdt av).
![]() |
![]() |
#10 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Jeg burde nok ha innrømmet at jeg ikke har sett den første filmen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Jeg så forrige film og likte den. Jeg har også tenkt å se denne.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?
Jeg mener det vil gi en langt bedre indikasjon på det, men ingen garanti, nei.
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Men den forrige fikk da heller ikke gode kritikker? Jeg fant bare anmeldelsen fra Dagsavisen, og der fikk den 2.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Jepp, og nettopp derfor hadde jeg satt pris på en tilbakemelding på film nr 2 fra noen som så den første filmen og synes den var ålreit.
![]() |
![]() |
#17 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?OK, jeg leste hovedinnlegget som at du lurte på om filmen burde anmeldes av noen i målgruppen, og at anmeldelsen var for kort til å danne seg et virkelig inntrykk, ikke at den burde anmeldes av noen som har sett den første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Jeg mener vel ikke egentlig at man MÅ ha sett den første, men at man i utgangspunktet liker "den typen film".
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
For meg er det omvendt. Om Erlend Loe likte den, da hadde den kanskje vært verdt å se!
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bør Erlend Loe anmelde "Sex and the City 2"?Når jeg tenker etter, så ser jeg poenget ditt glitter. Men det blir litt todelt.
![]() |
![]() |
|
|