|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterJeg syns dette er et flott tiltak. En god ide som kanskje kan spres utover det ganske land. Mange sykehus som har kreftenheter og avdelinger, ikke bare Radiumhospitalet i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterDet var et flott tiltak!
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterJeg vil kan miste håret nå på den cellegiften jeg går på nå, men bruker kuldehette når jeg får cellegift så jeg håper at den hjelper meg så jeg beholder det meste av håret. For et år siden mistet jeg håret sist, og i 2003 mistet jeg håret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienter
Ja ikke sant også var det mange morsomme luer. Fine lueoppskrifter som jeg skal prøve å strikke etterhvert. Kan dessverre få behov for det etterhvert igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterFint tiltak!
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterSå fint! Jeg har vært med å sy hjerteputer til brystkreftpasienter. Det er en pute formet som er hjerte, som er god å ha under armen for å avlaste operasjonssåret når man har fjernet et bryst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterDette var flott! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterJeg er medlem på et hobbyforum, og der strikkes/hekles det luer til forskjellige sykehus.
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterFor et fantastisk tiltak |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienterSå flott tiltak. Dette krever nesten et ekstra strikketreff for FPere.
![]() |
Emneord |
facebook, kreft, oppmuntringslua |
|
|