Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienter

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-10, 22:32   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienter

Jeg syns dette er et flott tiltak. En god ide som kanskje kan spres utover det ganske land. Mange sykehus som har kreftenheter og avdelinger, ikke bare Radiumhospitalet i Oslo.

http://www.facebook.com/home.php?#!/...06783046033103

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 22:44   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebookgruppe: Oppmuntringslua til kreftpasienter

Det var et flott tiltak!

Gammel 26-05-10, 23:04   #3
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil kan miste håret nå på den cellegiften jeg går på nå, men bruker kuldehette når jeg får cellegift så jeg håper at den hjelper meg så jeg beholder det meste av håret. For et år siden mistet jeg håret sist, og i 2003 mistet jeg håret.

Det varmer veldig at noen vil gjøre noe sånt for oss som er syke. Samtidig så syns jeg det er fint om kreftpasienter som tilhører andre sykehus også kan få. De som er kreftsyke i Oslo og de andre større byene har mange gode tilbud, mens vi i småbyene må reise langt for å få tilbudene.

Gammel 26-05-10, 23:25   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der skal jeg se om jeg kan gjøre en innsats. Det må jo være flott å få noe som ikke er for varmt nå på sommeren.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 23:30   #5
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Der skal jeg se om jeg kan gjøre en innsats. Det må jo være flott å få noe som ikke er for varmt nå på sommeren.

Ja ikke sant også var det mange morsomme luer. Fine lueoppskrifter som jeg skal prøve å strikke etterhvert. Kan dessverre få behov for det etterhvert igjen.

Gammel 26-05-10, 23:32   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint tiltak!

Ellers er det mye fint å få kjøpt her: http://shop.trendyandhandy.dk/group.asp?group=67 dersom man ønsker kjøpe noe.

(Har handlet mye til Lillemann fra dette firmaet.)

Gammel 27-05-10, 08:04   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Dette var veldig flott!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:15   #8
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Så fint! Jeg har vært med å sy hjerteputer til brystkreftpasienter. Det er en pute formet som er hjerte, som er god å ha under armen for å avlaste operasjonssåret når man har fjernet et bryst.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:51   #9
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Dette var flott!

Kan ikke strikke og ikke kan jeg hekle, men har en svigermor som er veldig flink så skal få henne til å lage en lue eller to.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:14   #10
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg er medlem på et hobbyforum, og der strikkes/hekles det luer til forskjellige sykehus.
Damene der inne har levert flere hundre luer.

Kjempebra tiltak!

Gammel 04-06-10, 09:24   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så flott tiltak!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:34   #12
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

For et fantastisk tiltak Jeg kan hverken hekle eller strikke, men så godt at noen som kan det vil dele med de som trenger det!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:52   #13
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Så flott tiltak. Dette krever nesten et ekstra strikketreff for FPere.

Emneord
facebook, kreft, oppmuntringslua

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.