Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe meg denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 13:23   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Skal jeg kjøpe meg denne kjolen?

Jeg var innom favorittbutikken på Stjørdal i dag. Jeg har et gavekort der på 1500 kr, som jeg har tenkt bruke snart. I utgangspunktet tenkte jeg blant annet kjøpe meg ei fin dongericapri, men de hadde ikke noe jeg likte. Like før jeg skulle gå spurte jeg om de fikk inn noen nye kjoler snart, og da viste hun meg ei eske de hadde fått i dag! Norsk designer, og der fant jeg DENNE!

Her er link til designeren: http://spicyvanilla.no/

Jeg falt for den altså! Og la den av ut torsdag.

Jeg ser dog at jeg må ha annen type bh, og jeg må ha en bolero (eller sjal) over skuldrene.

Dette er str XL. Jeg fikk ikke L igjen bak over ryggen, og selv om jeg går ned noen kg til før sommeren (denne tenkes evt å brukes 19.juni), så tror jeg ikke at denne blir romslig oventil. Den sitter jo rimelig støpt nå.

Hva synes dere da?

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 04-05-10 kl 13:47.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.