|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
A friend with benefits
|
Hva skriver man i en bryllupsinvitasjon?Jeg har to forslag så langt: Det hendte de dage, at LilleLeo-mannen han sagde, "LilleLeo, vil du være min?" "Thi' om du sier ja, vil jeg alltid være din." Nå kan Dere forstå, Dere lørdag 26.06.10 til *** kirke må, for det er her vielsen skal stå kl. 13.30. Når begge hjerter er i samme pakt, og presten sin hånd på verket har lagt, må Dere hjelpe, kl. 16.30 i lokalene til *** , med riktig å feste, så denne dag blir en av LilleLeo-mannen og LilleLeo sine beste. Svar utbedes innen 01.06. Svar sendes per epost til LilleLeo eller LilleLeo-mannen. Det kan også ringes til LilleLeo eller til LilleLeo-mannen Sanger/taler sendes til toastmaster *** epost: *** Tlf: **** Og her er forslag nr 2, som LilleLeo-mannen likte best: Kjære Tom og Trine Vi gifter oss 26.06.10 og ønsker å dele dagen med deg/dere. Vielsen vil ta sted i *** Kirke kl 13.30. Påfølgende middag og fest vil ta sted i lokalene til **** kl. 16.30. Svar utbedes innen 01.06. Svar sendes per epost til LilleLeo eller LilleLeo-mannen. Det kan også ringes til LilleLeo eller til LilleLeo-mannen Sanger/taler sendes til toastmaster *** epost: *** Tlf: **** Bør vi kanskje bare ha en mail/tlf det kan meldes fra til? Hva ellers skriver man? ![]()
|
|
|