|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Jeg er litt for snever i nøtta kjenner jeg, for jeg kommer ikke på noe utenom blomkål/brokkoligrateng og blomkålmos. |
|
|
|
#2 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Min favoritt til fisk (da spesielt laks med sitron og pepper) er gulrøtter, asparges skudd og sukker erter trukket i ildfast form sammen med smør, laksen og skalldyr
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Nå glemte jeg å si at det må være minimalt med karbohydrater. Jeg går på ketolyse/lavkarbo. |
|
|
|
#4 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Ovnsbakt fennikel til fisk er veldig godt (spesielt til torsk synes jeg):
|
|
|
#5 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?I morgen skal vi har laks ovnsbakt med creme fraiche oppå.
|
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Jeg er veldig glad i ratatouille, både til kjøtt og fisk.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Ratatouille. Nam. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Squash og tomater i skiver, legg som "takstein" i form, strø med krydder, kvell i matfløyte (halvvegs opp på grønsakene), litt ost på toppen. 200 grader, ca halv time. Vidunderlig til fisk, men passar til mykje. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Tilbehør til kjøtt og fisk - anyone?Jeg har akkurat spist grillet Stange-kyllingbryst med salat og en fantastisk blue-cheese-dip til. Den dip'en er nydelig, og like god til wings også. Og fullstendig lavkarbo - ja til og med ketose.
|
|
![]() |
|
|