Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotelltips for London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-10, 07:48   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hotelltips for London

Vi reiser mest sannsynlig til London i begynnelsen av juni.
Lander sikkert på Gatwick eller Stansted.

Vi trenger ikke bo midt i London, men gangavstand hadde vært fint.
Vi trenger heller ikke veldig fænsyschmansy, men litt standar er greit. Gjerne med frokost.

Bare meg og mannen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 08:40   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotelltips for London

Gangavstand til hvor i London? London sentrum er jo ganske utstrakt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 09:11   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

vi skal bo på St. Giles midt i sentrum. det var ikke så ille galt heller.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 09:12   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

betalte vel 1900 hver for 4 netter i midten av juni.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 09:17   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotelltips for London

Hvis dere ikke bor et sted midt i London, er det ikke gangavstand dit heller. Men undergrunnen er grei, og dere bør lære dere å bruke den først som sist.

Hva er dere ute etter? Jeg bodde med barna på Premier Inn Kensington, det er totalt atmosfæreløst, men rent og greit og value for money. Rett ved Piccadilly line som bringer dere raskt til sentrum.

Så bodde jeg en gang veldig sentralt og billig på Marble Arch Inn. Når noe er sentralt OG billig, må det være noe annet som er "galt", og det var romstørrelsen. Kunne knapt snu meg der inne. Men det var koselig, klassisk engelsk og hyggelig personale.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 11:00   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

Vi bodde på Best western Phoenix hotel i London. Ikke noe fancy schmansy, men billig, helt ok, og med god frokost, og aller viktikst- VELDIG nærme Bayswater T-bane stasjon.
I London er det såpass store avstander, at jeg synes det er et must å ha dagsbilletter på T-banen. Da kommer man seg fort og greit rundt.
Når man kjøper billettene etter kl. 9.30 blir det veldig mye billigere enn å kjøpe de før.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 11:41   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotelltips for London

Jeg vet det er veldig "norsk", men jeg trives i Bayswater-området. Skal ha ei natt i London nå om et par uker, og da skal jeg bo et helt annet sted, det blir nesten litt rart.

Nenne og jeg bodde på Biryaya Eden Park, det var veldig greit, og god frokost.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 13:11   #8
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotelltips for London

Jeg ble anbefalt St.Giles fra flere som har prøvd mange ulike hotell i London så vi prøver det.

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

betalte vel 1900 hver for 4 netter i midten av juni.

Hvordan fikk du til det? Vi betaler 3200 for 4 netter i juni.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 13:24   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

Jeg skal også bo på St. Giles, i 1. mai-helgen. Betaler 89 pund for en natt i enkeltrom med frokost, men tenkte det var greit å bo litt sentralt siden jeg reiser aleine. Vanligvis bor jeg privat i London, så lite peiling på hoteller, men nå er det utdrikningslag, så da kan jeg ikke godt troppe opp hos bruden og be om å få sove der og ødelegge alt.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 13:10   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

St. Giles er det nest kjipeste hotellet jeg har bodd på ever. *tilstår*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 13:12   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

St. Giles er det nest kjipeste hotellet jeg har bodd på ever. *tilstår*

Huff, hva var kjipt med det?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 13:29   #12
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotelltips for London

St Giles er jo som en skoboks, er man litt stor i tillegg så kan det bli ganske så klaustrofobisk (særlig når man prøver å få plass i dusjen ) men for all del, man kan jo knapt bo mer sentralt. Ellers så synes jeg Travellodge er helt ok, bestiller man i god tid så får man rimelig hotell. Familerom er ganske store. Travellodge i Covent Garden er 2 min fra St Giles, perfekt location. Rett i enden av Neal Street, skogate nummer 1 i London.
www.travellodge.co.uk

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 14:12   #13
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hotelltips for London

Jeg har ikke vært i London, men vi bodde på Premier Inn i Liverpool og der var det bra frokost! Det var helt vanlige hotellrom, og grei størrelse på badet. De har vel 3-4 hoteller bare i Liverpool, så jeg vil anta at de er litt rundt omkring i London også, og at standarden er noenlunde lik?

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 14:17   #14
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotelltips for London

Vi skal bo her: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...n_England.html

Har aldri vært i London tidligere, men fikk anbefalt området av to kollegaer. Er i nærheten av to t-bane-stasjoner (3 linjer). Kan ta banen rett fra Heathrow (der vi lander) og til hotellet.

Vi betalte kr. 6500 for fly og 3 netter på hotell for to voksne (21-24 mai).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 14:23   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.209
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotelltips for London

Vi skal til London i mai, og da skal vi bo på Kensington Seraphine, som ligger helt inntil Kensington Gardens/Hyde Park. Jeg har kikket masse på Londonhoteller denne gangen, for å finne ett som ser ut som litt mer enn bare et sted å sove, så jeg håper det blir bra. Det fikk mange positive tilbakemeldinger på booking.com, og så ble jeg litt tiltrukket av at de hadde myke dyner istedet for de vanlige laken/teppegreiene.
Hvis ikke jeg husker feil så kostet det ca. 5000 for fire netter.

Gangavstand til "alt" klarer man ikke ha i en så stor by som London, og hvis man er innenfor de sentrale områdene er det vel stort sett alltid kort vei til en undergrunnsstasjon. Ville ikke satset på noe som er utenfor byen, da kan det fort ta lang tid å komme seg rundt. Jeg likte også Hotel Russell, som er et digert gammelt hotell ved Russell Square.

Vil anbefale deg å lete via en side som f.eks. booking.com, da kan du krysse av på antall stjerner, områder, hva slags fasiliteter som er viktig osv. Det pleier også å være billigere å bestille der enn direkte på hotellene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 15:42   #16
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

http://www.arranhotel-london.com/rates.htm

Her har vi bodd flere ganger. Mer sentralt blir det ikke. Nydelig frokost og gode senger. Ikke noe fancy hotell, men vi er ikke i London for å sitte på hotellrommet.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 16:20   #17
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.857
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotelltips for London

følger ivrig med på denne tråden.....

Jeg skal ta min eldste datter (blir 14 i juni) på mor-dattertur til London, mest sannsynlig i juni. Vi vil også bo sentralt, det blir shopping, shopping og litt severdigheter (madam tussaud, London Eye etc)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 16:32   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Huff, hva var kjipt med det?

Trangt og bråkete. Veldig lite hyggelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 16:44   #19
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotelltips for London

Kjipt, da. Jaja, jeg skal i utdrikningslag, så jeg skal vel komme dit seint lørdags kveld / natt og sprette ut på shopping neste dag, så det går nok fint.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 16:51   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.209
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotelltips for London

Jeg har blitt anbefalt St. Giles opptil flere ganger, så det må jo være noen som trives der.
Selv har jeg aldri bodd der, siden jeg syns det ser litt kjedelig søtti/åttitalls (eller hva det nå er) og upersonlig ut. Men det er jo veldig sentralt, og tydeligvis populært blant nordmenn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no