|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mikkel Rev eller Dragetreneren?Hva anbefaler dere? Jeg, mannen og eldste skal på kino på tirsdag. Det at Dragetreneren sendes i 3D taler jo til den filmens fordel da, men jeg har samtidig hørt ganske mye bra om Mikkel Rev. *i tvil*
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Lillegutt skal med mormor på Dragetreneren i dag. Den fikk terningkast 5 på God kveld Norge i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Høres bra ut. Nå ser jeg at Mikkel Rev ikke sendes før kl. 13, det blir litt i seneste laget synes jeg, siden jeg ikke vil hente minsten i barnehagen altfor sent. Dragetreneren sendes kl. 11, det passer utmerket!
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Jeg har skikkelig lyat å se Dragetreneren.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Nå spurte jeg eldste (kanskje hun også skal få delta i valget
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Vi så dragetreneren i 3D i går med 5 åringen og han elsket den, og det samme gjorde jeg. :win-win:
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Den fantastiske Mikkel Rev var fantastisk.
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Jeg har fremlagt valget for juryen her hjemme. De vil se Pelle Politibil.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Jeg var ikke så imponert over Mikkel Rev, egentlig...Jeg elsker Roald Dahl, men jeg synes i grunnen Mikkel Rev filmen var nokså kjedelig.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?7 åringen i huset så Dragetreneren på fredag, og han var ellevill da han kom hjem. Så i følge ham har dere noe å se fram til.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Jeg vil tro Dragetreneren appellerer mer til barn enn Den fantastiske Mikkel Rev. Jeg var egentlig litt overrasket over hvor godt syvåringen vår likte Mikkel Rev-filmen - jeg elsket den selv, men syntes det var en typisk Wes Anderson-film, mer rettet inn mot et voksent publikum. Men kanskje så Poden noe helt annet i den enn jeg gjorde.
![]() |
#16 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Vi så Dragetreneren i dag, og det er sjelden vi har sett en film som var så midt i blinken for storesøster!
![]() |
#17 |
Audacious
|
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Vi har sett Dragetreneren. Den var bra, men 3D-effektene var litt voldsomme for 2005-gutten min. Vi så den på Colosseum i den store salen, så enorm skjerm og surroundlyd gjorde nok også sitt.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?
Vi så den på Lørenskog kino - i 2D. Det var mer enn nok for 2005-gutten min. Han skvatt skikkelig et par ganger (jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?Er Dragetreneren for skummel for en 3 1/2 og en 5 1/2 åring? Minstemor sluker alt av filmer og syns ingenting er skummelt i motsetning til 5-åringen som er litt mer skeptisk.
![]() |
#20 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Mikkel Rev eller Dragetreneren?
Jeg lot ikke vår 4,5 åring gå på dragetreneren, hun er ikke skvetten av seg, men blir så innmari for lei seg når noe er trist eller leit av noe slag. Gutta elsket den ! (7 og 10 år) de så den i 3D.
![]() |
|
|