|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvis du hadde måttet uttale deg om design, farger, bildebruk (videre begravelsesbyrå)Jeg lager en egen tråd på dette, for jeg har fått mange relevante svar i den andre, men trenger litt innputt på designbiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvis du hadde måttet uttale deg om design, farger, bildebruk (videre begravelsesbSer for meg duse farger (ikke noe knallfarger som skjærer i øynene). Kanskje med bilder av blomster? Angående bildebruk til websiden til et begravelsesbyrå er det mange fallgruver ser jeg for meg, men de må ikke på noen måte kunne oppfattes som støtende hvertfall. Heller photoshoppede utsnitt fra bilder av kister osv., enn helbilde av ulike kistetyper.
![]() |
#3 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du hadde måttet uttale deg om design, farger, bildebruk (videre begravelsesbJeg ville likt duse farger (lys rosa / beige /lys grå- en kombinasjon kanskje), blomster (liljer feks) og tydelig skrift.
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvis du hadde måttet uttale deg om design, farger, bildebruk (videre begravelsesbNaturbilder. Eksempelbilder av produkter, være seg gravstøtter, blomster eller kister. Farger vet jeg ikke, men heller blått eller grønt enn brunt og svart.
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hvis du hadde måttet uttale deg om design, farger, bildebruk (videre begravelsesbTakk for alle svar. Da tar jeg ut informasjonen jeg trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvis du hadde måttet uttale deg om design, farger, bildebruk (videre begravelsesbVeldig enkelt. Lys bakgrunn, veldig stilren klassisk font, muligens noe natursten/skifer, liljer, ingen skarpe farger, ingen gøyale elementer, bare veldig klassisk.
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvis du hadde måttet uttale deg om design, farger, bildebruk (videre begravelsesbJeg synes denne siden er behagelig mtp temaet. Bildene og de myke overgangene gir en rolig og fin stemning. Men jeg liker ikke skrifttypen.
![]() |
|
|