|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Snike i køen når man har helseforsikring?Jeg ser på God morgen Norge hver morgen,og i dag la jeg spesielt merke til ene innslaget på nyhetene.
![]() |
#2 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Helseforsikring koster 3-400,-/mnd. om man ikke har spesiell avtale? Kan ha det som en del av lønnen, mange har det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Det er sniking bare dersom man faktisk dytter noen andre bak i køen. Så det vil avhenge av om de ressursene som brukes av de private her (leger og annen kompetanse) er tatt fra det offentlige, eller om de kommer i tillegg (leger som jobber dobbelt, eller "importerte" leger), noe jeg tror det stort sett er.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Jeg tror nok det er ganske mye "sniking" overalt i helsevesenet uavhengig av privat helseforskring :erfart:.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Jeg og mannen har helseforsikring. De gangene vi har blitt operert og måttet benytte oss av den, har operasjonen funnet sted på private sykehus.
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Vi har sånn helseforsikring på jobben og er garantert time med henvisning innen en uke.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Jeg har også brukt forsikringen til å få raskere behandling en gang.
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Jeg har aldri vært i en slik situasjon selv. Og har ikke noen forsikring som går på dette.
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Snike i køen når man har helseforsikring?Ang. det Polyanna skriver har en på jobben opplevd. Han nevnte det her om dagen.
![]() |
|
|